Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 haha 10 år, da vet han neppe hva forhud er Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg er 14 år... men jeg fant en grei måte å vaske bort dette på. da jeg gjorde det igår..takk alle sammen! men fortsett gjerne å post for min del!! kunne gjerne trengt tips Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Husker jeg også var veldig sensitiv der nede i den alderen. Jeg vokste dessverre i fra det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du vokset vel ikke fra deg sensitivtet? Det blir i såfall psykologisk, ikke fysisk. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 legg deg i badekaret og dra forhudene bak, rist litt på det og dra det litt frem og tilbake. da løsner det skal du se! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det sitter svært godt. Det gjelder å være kjapp bruke varmt vann og gni det bort litt for litt. Knip tennene GODT sammen. Endret 9. desember 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Bruk Isopropanol Men litt sånn seriøst. Hvordan er egentlig kukost? Har aldri hadd det før Endret 7. desember 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vel, det er som kremost som sitter godt rundt penis i små klumpeformer. Hadde det vel én gang i tiden for 3-4 år siden, første gang jeg vasket under forhuden ^^, Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 så man må gå sånn 1 måned uten å vaske seg for å få det? Lols sku likt å sedd den dama som hadde levd med den gutten Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du vokset vel ikke fra deg sensitivtet? Det blir i såfall psykologisk, ikke fysisk. Tja, huden ellers på kroppen blir jo hardere jo mer den blir brukt så man er nok mer sensitiv under forhuden som ung enn som gammel Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nei du, det varierer nok veldig fra sjel til sjel hvordan smegma utvikler seg nedentil. Noen plages med det, andre får det etter sædrester osv. Skal ikke si så alt for mye om dette, ettersom at dette ikke er noe jeg er spesialist på. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja ser det for meg som ett yrke :!: Kukost spesialist Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ser alle skriver bare vann her.. er det ingen som bruker såpe på pikken eller?:S Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ser alle skriver bare vann her.. er det ingen som bruker såpe på pikken eller?:S Jeg klarer ikke å røre kukhode uten at det gjør vondt som faen. Holder meg derfor til en lunken vannstråle. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ser alle skriver bare vann her.. er det ingen som bruker såpe på pikken eller?:S Jeg klarer ikke å røre kukhode uten at det gjør vondt som faen. Holder meg derfor til en lunken vannstråle. Åssen kan du ha sex med noen når du ikke får vaska den ordentlig? Og det kan umulig være vanlig at det skal være vondt? Jeg er veldig følsom jeg også, men det er jo bare digg Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Haha, for en tråd. Du må dra tilbake skinnet og skrubbe som en helt. Jeg bruker alltid minst 5 minutter (av dusjen) på grundig penisvask hver dag, og da slipper jeg å oppleve slikt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har aldri fått beskjed om at pikken er for uren. Så lenge du spyler hue nr2 daglig skal det være rent nok til at dama våger å putte det inn i munnen. Tror ikke såpe vil gjøre det noe særlig mere rent. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg ville aldri bedt om en bj om jeg ikke hadde vaska'n med såpe først. kan virkelig ikke skjønne at noen tar en pikk som ikke er vaska med såpe i munn. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Pikk uten såpe ? Da kunne damene heller sugd på sure reker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå