Gjest gestemann Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 ja nå har jeg funnet mye der under... hvordan vasker jeg det bort? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det går da vekk rimelig enkelt. Hvis ikke bør du vurdere å dusje oftere. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det du gjør et at du spyler vann på det, kanskje tar litt intimsåpe.. Det er heller ikke farlig å bruke hendene/klut.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Trekk forhuden tilbake og bruk hendene og vann til å skylle det vekk når du dusjer? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det du gjør et at du spyler vann på det, kanskje tar litt intimsåpe.. Det er heller ikke farlig å bruke hendene/klut.. 9404222[/snapback] men det gjør så vondt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Da tror jeg du burde ta deg en tur til legen, for intimsåpe skal ikke gjøre vondt. Har du trang forhud? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 det gjør vondt å røre hodet.. ikke noe annet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er sensitivt, så det er sikkert greit å bruke en frottèklut eller noe og være forsiktig. Du skal da ikke skrubbe det heller. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ta litt lunket vann og dra forhuden tilbake og prøv å vaske litt forsiktikt! vis du har mer sånne spørsmål Om kropp osv prøv www.klara-klok.no veldig bra side! Mvh Sele Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er sensitivt, så det er sikkert greit å bruke en frottèklut eller noe og være forsiktig. Du skal da ikke skrubbe det heller. 9407141[/snapback] hva er frotte' klut? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En klut som er litt myk, som oftest. Trodde de fleste vaskekluter var frottè, jeg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En klut som er litt myk, som oftest. Trodde de fleste vaskekluter var frottè, jeg. 9407174[/snapback] Ærlig talt, det værste du kan putte bort i der er en klut. Rennende vann fungerer utmerket. Gjør det ikke det, er det nok ikke kukost du prøver å vaske vekk.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En klut som er litt myk, som oftest. Trodde de fleste vaskekluter var frottè, jeg. 9407174[/snapback] argh!! prøvde en klut i badekaret...auau Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Så bruk masse rennende vann som tidligere sagt. Kanskje du har fått et betent sår der? Og at det egentlig er betennelsesgugge som har tørket fast? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Så bruk masse rennende vann som tidligere sagt. Kanskje du har fått et betent sår der? Og at det egentlig er betennelsesgugge som har tørket fast? 9407194[/snapback] :\ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg mener, kukost burde jo løse seg opp i vann, burde det ikke? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg mener, kukost burde jo løse seg opp i vann, burde det ikke? 9407217[/snapback] Renne vekk, i det minste. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Løse seg opp, renne vekk.. Som de fleste andre ting som kommer naturlig fra menneskekroppen regner jeg med det er vannløselig. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Husker når jeg var -10 år så var det så sensitivt der nede at det gjorde omtrent vondt å ta der. Kansje trådstarter er i den alderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå