iMono Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg må først få si at jeg er forelsket i denne typen hunder, og kan derfor virke noe beruset når jeg snakker om dem. Denne tråden vil etterhvert inneholde bilder og videoer av den hunderasen som jeg, sterkest av alle raser, vurderer å ta inn i livet mitt. Vi får varme opp med noen valper. Har dere noe informasjon dere vil dele om denne hundetypen? Endret 3. november 2007 av iMono Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Chow-chow er nydelige kosebamser, med et fantastisk gemytt. ALDRI møtt en aggressiv en. De er bare kosete og gode. Også er de så spesielle! De har BLÅ tunger Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Så sant så sant. Jeg så en Chow-Chow i byen her om dagen. Jeg og hundeeieren stod på hver vår side av en fotgjengerovergang, men da hun kom bortover med Chow-Chowen gående, ble jeg helt målløs. Jeg laget helt forferdelige jentelyder - og jeg er mann. Endret 6. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha, så søtt! Jeg syntes de er ufattelig søte, men tror ikke de er helt min hunderase. Men ufattelig vakre, det er de. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Flotte hunder! Ellers er vel beskrivelsen "egen og sta" noe jeg forbinder med Chow-chow. Ikke førstevalget i lydighetsringen. Frode Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Oppdatering; Jeg har bestemt meg for å kjøpe Chow-Chow. Hvor er det lurest å kjøpe den da? Bor i Bergen. Tenker da på sykdommer, belastningslidelser og faktisk også pelskvaliteten. Er det f.eks mulig å få en Chow-chow som ser like frisk ut som denne; http://www.petplanet.co.uk/petplanet/image.../chow_rough.jpg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 den der var jo godt voksen, og ikke minst den var ganske grovbygd, men vil tro det er mulig ja. Har ingen "anbefalinger" når det gjelder oppdrettere i Bergen, men de fleste av dem vil sikkert ha deg på besøk og da kan du se foreldredyr og andre voksne dyr h*n måtte ha, og da kan du jo se litt på kroppstype Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ta kontakt med valpeformidleren for Chow Chow, du finner kontaktinformasjon på denne siden under 'Klubb og rase'. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Takk for tipsene Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vi har to Chow-chower! Og det har vi hatt siden jeg ble født! Ingen annen hund . De er ekstremt late, og ekstremt sta. Mange som mener dem er dumme, men de er bare utspeklurte og sta. Sørg for at du blir bestevennen dens med engang hvis det er flere i familien. Fordi den finner seg maks 2 personer den vil ha som "sjef", resten vil den på en måte ikke høre på med mindre den må. Du kommer til å få verdens beste venn da, en som river ned huse av glede når du kommer! Lover deg ! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Chow Chow er herlige hunder ja. For min egen del vil jeg aldri ha noe annet... Kan jo legge ut et par bilder av bikkja mi...der han ligger å daffer i hagen... Pantera Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Høhø. Det værste er at jeg kjenner meg igjen i en slik hund. Lenke til kommentar
mollylilo Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_189241461104866&ap=1 vil noen hjelpe denne chow chow'en??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå