Gå til innhold

MP3-spiller med mikrofoninngang.

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke kjent på denne delen av forumet, og har forsøkt å søke litt uten videre hell. Trådene jeg fant er omtrent et år gamle.

Jeg er ute etter å kunne ta opp lyd fra omgivelsene i stereo, og har ikke store krav til kvalitet. Ser at Clas Ohlson har en kontensatormikrofon til ca 200,-; den er sikkert bra nok til mitt bruk. Men jeg finner ikke noen Mp3-spillere med inngang til mikrofon.

Noen som kjenner til slike spillere som ikke koster skjorta? Og eventuelt om den kan kjøpes i butikk.

- Rams

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Diktofoner har mic inngang, mp3 spillere har i beste fall line in inngang. da trenger du en forsterker i tillegg. iaudio d2 klarer faktisk å bruke u-forsterket mikrofon via line in, men den, vel, koster skjorta og litt av buksa og :p

Lenke til kommentar

stromloft: jeg har ikke funnet noe enda, men jeg har ikke søkt så veldig intensivt den siste tiden heller.

Var innom Lefdal på fredag og fikk samme svar som Captain gir over.

De hadde en diktafon inne til prisen av en god skjorte inkludert slips (ca 1.000,-)

Husker ikke merket. Synes det blir litt mye for en enkel diktafon.

Virker som om jeg må søke på diktafoner og finne noen med litt flere funksjoner til litt lavere pris.

Noen som har erfaring med diktafoner? Eller er jeg i feil forum for slike?

- Rams

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...