stiiig Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Serenity now!! Jeg pakker ut en rar fil på en ekstern hd (imagefil på ca 4 gig), men i siste sekund stopper utpakkingen pga plassmangel... På den eksterne er det over 40 gb ledig så det må være c: plassmangelen er. Jeg sjekker c: og det er 5 gig ledig... Jeg prøver å pakke ut igjen... Fra ekstern til ekstern! Men samme meldingen kommer opp igjen, liten plass på disken. Nå har c: krympet til 1.7 gb... Jeg sjekker opp hva som tar plass og finner ut at \documents and settings\Administrator tar opp 18 gig Når jeg går inn i administratormappen og merker alle filer og mepper sier windows at det bruker 2.2 gb (høyre museknapp og properties ja). Hva er det som bruker 16 gb? og hvordan kan jeg fikse galskapen? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 stoppper utpakkingen.. hmm.. høres ut som fat32 system det er disken er. du MÅ ha NTFS for at du kan ha filer på den disk som er større enn 4 gb. Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 stoppper utpakkingen.. hmm.. høres ut som fat32 system det er disken er. du MÅ ha NTFS for at du kan ha filer på den disk som er større enn 4 gb. 9403837[/snapback] Takker 1915.. Ting løste seg, men jeg forstår ikke helt hvorfor. Stemmer at den eksterne har NTFS, så jeg pakket den ut til en annen disk (h:). Når jeg så sletter rar filen på den eksterne (k:) blir 13 gb frigitt på c:... Hvor er logikken? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 noen ting blir større i rar filer og noen ting blir mindre. er snodig det dær.. hvor mange gb var det du lastet ned da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå