WIpER_ Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med dette merket? Jeg tenkte eventuelt å kjøpe en 16port switch, den ser jo fin ut den, men er veldig billig synes jeg. Er det noe jeg har oversett? De selger den hos multicom for 1600kr..... Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Har en 8 ports switch av det merke på kontoret. Må si at den fungerer som den skal - ikke hatt noe problemer med den. Det er egenlig veldig liten forskjell i kvalitet på switcher, eneste må være signalforsterkningen hvis du skal strekke lange kabler kan variere litt. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 20:05, WIpER_ skrev:Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med dette merket?Jeg tenkte eventuelt å kjøpe en 16port switch, den ser jo fin ut den, men er veldig billig synes jeg. Er det noe jeg har oversett?De selger den hos multicom for 1600kr..... Sitter og ser på en slik akkurat nå, henger fint på veggen gitt=). Som du ser ut av prisen så er det en billig switch. Funker HELT fint for 99% av bruker'ne. Den har INGEN mulighet for konfigurering (VLAN, port trunking, sperre porter osv), den har ingen mulighet for å sette i fibermodul, men sannsynlivig trenger du ingen av disse tingene. Skal du bare ha et raskt og lettvindt nettverk for en billig penge synes jeg Unex er et veldig godt valg og ikke noe anna enn gode ord om dem. Du bør kanskje vurderer hvor du skal kjøpe den hen. Mange har fått ganske dårlig behandling hos multicom, jeg føler at jeg er et untak som ikke har hatt noe særlig og klage på (litt trege på reklamsjon). Psdata har samme switchen til 1595,- men har leveringstid på den. Så du får velge sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå