Ty Cobb Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Windows Vista vil ikke installeres, når jeg booter fra cden tar det lang tid, skriver serial osv, men før den virkelig begynner installeringen får jeg beskjed om å skrive inn filadressen til en driver. Det er snakk on driveren til min NEC 3500 (cdrom/cd/dvdbrenner). Denne driveren har jeg ikke på pcen siden den i XP la seg inn selv. Det virker som dette ikke er tilfelle i Vista. På internett finnes det desverre ingen driver til Nec 3500 bortsett fra firmware som Vista ikke aksepterer som en fullverdig driver. Hadde det vært en annen del av pcen som de ikke fant drivere til kunne jeg jo overlevd med dette, men siden jeg booter fra cd er jeg jo helt avhengig av at den kan bli lest for å fortsette installasjonen. HJELP! Takker på forhånd! Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Husker det var et tilfelle som din. Er det på en jmicron kontroller du har koplet dvd brenner? (det var den) og du kan åpne cd-rom for å sette inn en annen plate, eller bruker du floppy/flashpinne. Endret 1. september 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Ty Cobb Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Husker det var et tilfelle som din. Er det på en jmicron kontroller du har koplet dvd brenner? (det var den) og du kan åpne cd-rom for å sette inn en annen plate, eller bruker du floppy/flashpinne. 9403819[/snapback] Takker håper det ordner seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå