Skulebollen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei, kjøpte meg en nesten ny Cagiva Mito for ca. ei veke sia. har ikkje kjørt so mykje sia eg ikkje har lappen, kun ca. 150 km. Kjørte den seinast igår kveld. Idag når eg skulle starte den ville den ikkje starte, eg sjekka at bensinkrana sto på og at nødstopp knappen var på "run" Har prøvd og starte den på gir og med vanlig startknapp. Når eg startar den på gir kjem den opp til nesten 3.000 omdreiningar, men so dabbar den sakte ned til den stoppar, clutch eller meir gass hjelper ikkje. høyres ut som om den ikkje får nok bensin. Har noken noke gode råd!? Desperat etter hjelp! Endret 1. september 2007 av Skulebollen Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei, kjøpte meg en nesten ny Cagiva Mito for ca. ei veke sia. har ikkje kjørt so mykje sia eg ikkje har lappen, kun ca. 150 km.Kjørte den seinast igår kveld. Idag når eg skulle starte den ville den ikkje starte, eg sjekka at bensinkrana sto på og at nødstopp knappen var på "run" Har prøvd og starte den på gir og med vanlig startknapp. Når eg startar den på gir kjem den opp til nesten 3.000 omdreiningar, men so dabbar den sakte ned til den stoppar, clutch eller meir gass hjelper ikkje. høyres ut som om den ikkje får nok bensin. Har noken noke gode råd!? Desperat etter hjelp! 9403608[/snapback] Titt oppi tanken og se om der er bensin. Er det ett lavt nivå, så må kanskje bensinkrana på "Res" eller hva som er på Mito. Altså reservetank. Er det ikke noe med dette, sjekk pluggen. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Evnt choke eller ikke choke Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ja, og prøv å start med/uten choke UTEN Å RØRE GASSEN. Har ofte sett folk på videregående som ikke får start på syklene fordi de gir gass når de starter, og da deaktiverest choken. Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Problemet kan være at tennpluggen er gåen Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Evnt choke eller ikke choke 9404729[/snapback] Tenkte jeg å på med en gang jeg leste posten.. SJekk den, har skjedd fler ganger med meg at choken har vært slått av, og den ikke vil starte Lenke til kommentar
supper Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 samme skjedde med min sykkel. jeg trengte bare å bytte tennplug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå