Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lett sykkelen startar ikkje

Skulebollen

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg en nesten ny Cagiva Mito for ca. ei veke sia. har ikkje kjørt so mykje sia eg ikkje har lappen, kun ca. 150 km.

Kjørte den seinast igår kveld. Idag når eg skulle starte den ville den ikkje starte, eg sjekka at bensinkrana sto på og at nødstopp knappen var på "run"

Har prøvd og starte den på gir og med vanlig startknapp.

Når eg startar den på gir kjem den opp til nesten 3.000 omdreiningar, men so dabbar den sakte ned til den stoppar, clutch eller meir gass hjelper ikkje. høyres ut som om den ikkje får nok bensin. Har noken noke gode råd!?

Desperat etter hjelp! :no:

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, kjøpte meg en nesten ny Cagiva Mito for ca. ei veke sia. har ikkje kjørt so mykje sia eg ikkje har lappen, kun ca. 150 km.

Kjørte den seinast igår kveld. Idag når eg skulle starte den ville den ikkje starte, eg sjekka at bensinkrana sto på og at nødstopp knappen var på "run"

Har prøvd og starte den på gir og med vanlig startknapp.

Når eg startar den på gir kjem den opp til nesten 3.000 omdreiningar, men so dabbar den sakte ned til den stoppar, clutch eller meir gass hjelper ikkje. høyres ut som om den ikkje får nok bensin. Har noken noke gode råd!?

Desperat etter hjelp! :no:

9403608[/snapback]

Titt oppi tanken og se om der er bensin. Er det ett lavt nivå, så må kanskje bensinkrana på "Res" eller hva som er på Mito. Altså reservetank.

Er det ikke noe med dette, sjekk pluggen. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...