Eikabird Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Har Vista på pc jeg kjøpte for 2 måneder siden. har funnet ut, som mange andre, at det suger. har hørt rykter om at microsoft har lagt inn eller skal legge inn en lovlig funskjon som gjør at en kan nedgradere lisens og os fra vista til xp eller mce. Noen som vett noe om d, eller vett hvordan jeg kan skifte til xp eller mce. har en asus a8jr, fulgte med sånn recovery dvd, men vet ikke om den inneholder vista. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvis du har XP CDa, så er det bare å boote fra den og formatere til XP? En venn av meg greide det iallefall... Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du kan lovlig nedgradere til XP, men bare hvis du har Vista Business eller Vista Ultimate. Alle andre må kjøpe ny XP lisens i tillegg til vista lisensen Lenke til kommentar
Eikabird Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 takk for svar, noen som vet hvor mange pcer en kan installere samme xp på? Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Beklager å dra opp denne tråden, men det er vel like greit som å lage en identisk? Jeg lurer på - hvordan får man en gyldig XP nøkkel? Jeg har ny PC med Vista Business. Ringer man Microsoft? Finner ikke noe telefonnummer... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Finnes det noen url til en side med informasjon om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå