Teac Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Som topicen sier lurer jeg på hvordan i alle dager det er mulig og legge til lydbøker i mp3 formatet til lydbok delen i iTunes, altså ikke i musikk biblioteket. Slik jeg kan synkronisere det med Ipoden. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 antar den lydbok mappen eller knappen bare er til pynt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, men den er bare til ITunes eget "lydbokformat" husker ikke hva dette heter. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Huff huff. Utrolig latterlig. Her har jeg skaffet meg flere lydbøker også må de plasseres blant all musikken. Nok et genialt apple påfunn. Takk for svar. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dette går det ann å fikse, det er bare litt jobb. 1. Gjør om alle filene til aac 2. Fjern alle filene fra iTunes 3. Forandre filendelsen til .m4b istedenfor m4a 4. Importer til iTunes Om alt gikk greit skal det nå ligge under Audiobooks Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 http://www.freeipodsoftware.com/ sjekk den Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Takker. Får ta en titt på det programmet. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) http://www.freeipodsoftware.com/ sjekk den Programmet er supert! Men lydkvaliteten dårlig. Fins det noen andre programmer, eller er det noen innstillninger i det programmet som du anbefaler som jeg kanskje kan ha oversett? Endret 24. mars 2009 av wacz016 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå kan man vel velge medietype som lydbok i iTunes, så det bør ikke være så vanskelig lenger. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Det er da ikke verre enn å merke filene, høyreklikke -> Vis info -> Valg -> Medietype -> Lydbok. Edit: Beklager, så ikke at denne tråden var 2 1/2 år gammel. Hva kommer det av at nykommere alltid klarer å bumpe sånne tråder? Endret 26. mars 2009 av kjeklulf Lenke til kommentar
wacz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det er da ikke verre enn å merke filene, høyreklikke -> Vis info -> Valg -> Medietype -> Lydbok. Edit: Beklager, så ikke at denne tråden var 2 1/2 år gammel. Hva kommer det av at nykommere alltid klarer å bumpe sånne tråder? Det ligger i navnet. Vi vet ikke hvor og hvordan vi skal finne tråder som er "up to date"... Endret 27. mars 2009 av wacz016 Lenke til kommentar
wacz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det er da ikke verre enn å merke filene, høyreklikke -> Vis info -> Valg -> Medietype -> Lydbok. Edit: Beklager, så ikke at denne tråden var 2 1/2 år gammel. Hva kommer det av at nykommere alltid klarer å bumpe sånne tråder? Å HERREGUD... Nå har jeg kastet bort maaange timer på å lete etter hvordan man skal gjøre det... Skjønte ikke hvordan vi skulle slå sammen hele lydsporet, ikke hvordan jeg skulle endre filen til m4b, ingenting... Men så var det jo bare så enkelt som du sa. Jeg føler meg som en idiot. Tenkte jo selvfølgelig ikke på at tråder som er over 2 år gamle også innolder informasjon om gamle iTunes versjoner. Tipper at det som du sa ikke var mulig i eldre versjoner. Tusen takk for tipset, og ja. jeg skal fra nå av skjekke hvor gamle trådene er FØR jeg trekker noen konklusjoner! Endret 31. mars 2009 av wacz016 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå