Gå til innhold

Hvordan legge til lydbok i iTunes?

Teac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Det er da ikke verre enn å merke filene, høyreklikke -> Vis info -> Valg -> Medietype -> Lydbok.

Edit: Beklager, så ikke at denne tråden var 2 1/2 år gammel. Hva kommer det av at nykommere alltid klarer å bumpe sånne tråder?

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
Det er da ikke verre enn å merke filene, høyreklikke -> Vis info -> Valg -> Medietype -> Lydbok.

Edit: Beklager, så ikke at denne tråden var 2 1/2 år gammel. Hva kommer det av at nykommere alltid klarer å bumpe sånne tråder?

Det ligger i navnet. Vi vet ikke hvor og hvordan vi skal finne tråder som er "up to date"... ;)

Endret av wacz016
Lenke til kommentar

Å HERREGUD... Nå har jeg kastet bort maaange timer på å lete etter hvordan man skal gjøre det... Skjønte ikke hvordan vi skulle slå sammen hele lydsporet, ikke hvordan jeg skulle endre filen til m4b, ingenting...

Men så var det jo bare så enkelt som du sa. Jeg føler meg som en idiot. Tenkte jo selvfølgelig ikke på at tråder som er over 2 år gamle også innolder informasjon om gamle iTunes versjoner. Tipper at det som du sa ikke var mulig i eldre versjoner.

Tusen takk for tipset, og ja. jeg skal fra nå av skjekke hvor gamle trådene er FØR jeg trekker noen konklusjoner!

Endret av wacz016
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...