Gå til innhold

Skjerm til 2000-3000kr

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en stund tenkt på å kvitte meg med min gamle data skjerm (en sånn som er enorm bake og framme, eneste positive er at den har stor skjerm og har 1920x1640 piksler) og jeg tenkte å kjøpe meg en ny flatskjerm til dataen.

Budsjettet mitt er 2500kr, men kan kanskje drøyes til 3000kr når jeg får stipend (er fattig student =( )

Det jeg vil ha er:

LCD skjerm

Minst 1600x1200 pixler, men jeg blir veldig fornøyd hvis den har 1920x1640 piksler.

den må bære 18 " eller større

optimalt 8ms eller mindre (siden jeg bruker gaming)

det jeg trenger hjelp til er kontrasten, har ikke peiling hva 800:1 og 600:1 og sånt betyr.

Riggen min er en 8800gtx og en c2d e6600 og 2gb ram, så jeg trenger en skjerm som gjør at jeg kan få en ytelse som skjerm kortet fortjener.

Hvis dere hadde vært så snille å kunne finne meg en slik skjerm, så hadde jeg vært evig taknemmelig.

Trond

EDIT: Jeg har sett litt på nettshop.no og de har noen veldige sexye skjermer til rundt 2000 lappen, som f.eks. denne http://www.netshop.com/aspx/produkt/prdinf...aspx?plid=26987

Er den noe god?

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at stipendet kommer neste uke, og de pengene jeg har på kontoen nå trenger jeg til betaling av hybel og mat.

Men jeg vil heller ikke forhaste meg i å kjøpe en skjerm hvis det kanskje finnes bedre tilbud der ute :)

Men skal skrive den skjermen opp i min fancy'e lille notebook program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...