ilpostino Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 det er vistnok verdensmesterskap i sneballkrig. hadde vært litt p00rn om hw.no stilte med lag der... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noe å huske på til neste gang da. 9417654[/snapback] Vi hadde navnestickers sist, egentlig veldig greit, vi burde hatt det nå også, siden det var en del nye folk som ikke var med sist gang Vi får mekke det til snøballkrigen på Ekeberg til vinteren Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lurer du på hvem som er hvem? KLIKK KLIKK KLIKK! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hmm, hva skjer med filmene som ble filmet? Kommer de ut, eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hverken jeg eller GDB fikk dratt på fotballen pga skolen. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Virket som det var et fint treff dette. Beklager jeg ikke fikk deltatt, men var bundet til en komfirmasjon :/ Joiner neste gang da Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skulle gjerne kommet, men måtte plutselig spille konsert. Merkelig det der. Spilte konsert sist gang det var HW-fotball også Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Pfft, du hadde fint hatt tid til å spille før konserten, Stian. Du har bare ikke lyst til å bli banka hardt i fotball av meg Hasselhoff! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hmm, hva skjer med filmene som ble filmet? Kommer de ut, eller? 9421562[/snapback] Jeg har fått lagt det inn på pc-en, og fått redigert det, men det ser helt jævlig ut, for å si det pent. Lav kvalitet osv... Menmen, skal laste den opp nå. Og da er filmen lastet opp, nyt den dårlige kvaliteten folken. (gikk tom for strøm under kampen, så vi får ikke sett alt, btw) Last ned filmen Endret 6. september 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ekstrem morsom kommentering. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ekstrem morsom kommentering. 9440978[/snapback] Bare synd jeg fikk skikkelig latterkick på de beste kommentarene... (De ble redigert bort ja, da man ikke hørte noe annet enn meg, som ler...) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hmm, hva skjer med filmene som ble filmet? Kommer de ut, eller? 9421562[/snapback] Jeg har fått lagt det inn på pc-en, og fått redigert det, men det ser helt jævlig ut, for å si det pent. Lav kvalitet osv... Menmen, skal laste den opp nå. Og da er filmen lastet opp, nyt den dårlige kvaliteten folken. (gikk tom for strøm under kampen, så vi får ikke sett alt, btw) Last ned filmen 9439059[/snapback] Må man melde seg inn for å laste ned filmen? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Må man melde seg inn for å laste ned filmen? 9442444[/snapback] nei? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Må man melde seg inn for å laste ned filmen? 9442444[/snapback] nei? 9442452[/snapback] Så htf gjør man det uten å "Sign up"? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg får ikke lastet den ned. Prøvde å registrere meg med mailen med kode på, kommer aldri. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg får ikke lastet den ned. Prøvde å registrere meg med mailen med kode på, kommer aldri. 9443107[/snapback] Prøv denne? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Takk! Jeg blei bare ført tilbake til forsiden om og om igjen da jeg brukte linken mrtard la ut (: edit: Og: Goodie, ikkenoe av mishandlinga mi av Eivind blei med Endret 7. september 2007 av bazukh Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Og: Goodie, ikkenoe av mishandlinga mi av Eivind blei med 9443638[/snapback] Nopes, men den ligger her. Og den kan brukes som pressmiddel Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 edit: Og: Goodie, ikkenoe av mishandlinga mi av Eivind blei med 9443638[/snapback] SKUFFA! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Når jeg tenker over det, så er jeg litt usikker på hvor mye av misshandlinga jeg egentlig fikk med, men vi får se ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå