Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skrollan må jo hatt den dårligste kondisen da, ville jo ha pause nesten vært 5 min. jo xD Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hvorfor har vi ikke en blandet bilde/skrive tråd? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 For å forvirre fienden Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Nå tror jeg vi alle her på forumet har lært. Skal man være med på Hw møte må man ha stripete genser:) edit:fiksa:) Endret 2. september 2007 av EvenEleven Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjipt det ikke var vær nok til grilling. Sånn man ble ordentlig kjent sist gang. Dumt jeg ikke fikk snakket mer med folket, syntes jeg. =/ Får ta det igjen? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ja, og da vil jeg være med også Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjipt det ikke var vær nok til grilling. Sånn man ble ordentlig kjent sist gang. Dumt jeg ikke fikk snakket mer med folket, syntes jeg. =/ Får ta det igjen? 9412670[/snapback] Du fikk da kommandert oss rundt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du fikk da pratet litt med oss da Aidskake Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det hele var veldig morsomt, men det var trist alle dro så tidlig. Til slutt satt kun Ida, jeg, stian og espen igjen. Sammen med Jan Simonsen riktignok =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 for de som ikke vet det pic thread, og ida jeg skal ikke poste alle bildene... 9408837[/snapback] Haha Nei, kanskje best. Våre private stunder med Jan Simonsen må ikke komme ut i offentligheten Det hele var veldig morsomt, men det var trist alle dro så tidlig. Til slutt satt kun Ida, jeg, stian og espen igjen. Sammen med Jan Simonsen riktignok =D 9415575[/snapback] Vi kosa oss nå til siste slutt da, i hvert fall ^^, Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi kosa oss nå til siste slutt da, i hvert fall ^^, 9415589[/snapback] Jeg skal tilstå at starten av fotballen og Møllers med Ragnhild var høydepunktene i løpet av dagen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Klarte å bli støl, jeg. Burde muligens begynne å løpe litt mer... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Klarte å bli støl, jeg. Burde muligens begynne å løpe litt mer... 9416608[/snapback] Du ekke aleine, jeg er framleis støl Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jaja, hva gjør litt ømme muskler? Viktigste er at dere hadde det gøy, vel? (Jeg hadde nok whina litt jeg og om jeg ble støl xP) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg gadd ikke hilse på flere enn et par stykker, så fint om noen poster et bildet med navn og piler. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gikk dere ikke med navnelapper da? hehe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gikk dere ikke med navnelapper da? hehe 9417548[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noe å huske på til neste gang da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kunne ikke være med, beklager. Skal være med neste gang, jeg lover. Og snøballkrigen, visst faen er jeg med på den og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå