Eplefe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 ... Og tok bilder xP Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Var jo egentlig det samme nå da... men nå stod han midt i banen:p 9407952[/snapback] ok. jeg var ikke med å spille denne gangen så det viste jeg ikke. . Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) for de som ikke vet det pic thread, og ida jeg skal ikke poste alle bildene... Endret 2. september 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Øyh Skrollan jeg forventer hvert eneste ett av dine millioner med bilder og så vil jeg ha frugs filmen! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Øyh Skrollan jeg forventer hvert eneste ett av dine millioner med bilder og så vil jeg ha frugs filmen! 9408843[/snapback] bildene er ok, men filmen er fuck, går ikke ann og se på den, bare snø, alt sammen, og TVN vil ikke snakke med meg... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Flytter denne tråden til OT-baren. Greit nok at det handler litt om fotball, men det er vel helst en sosial greie mellom gjengangerne i OT-baren... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Flytter denne tråden til OT-baren. Greit nok at det handler litt om fotball, men det er vel helst en sosial greie mellom gjengangerne i OT-baren... 9409505[/snapback] Endelig en med vett i skallen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Flytter denne tråden til OT-baren. Greit nok at det handler litt om fotball, men det er vel helst en sosial greie mellom gjengangerne i OT-baren... 9409505[/snapback] Endelig en med vett i skallen 9409529[/snapback] Ja, om vi holder på sånn i fotball-seksjonen tror vel folk det er proffotball vi driver med, og da hadde vi blitt skikkelig overkjørt av folk vi ikke har noen kjennskap til. x) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, om vi holder på sånn i fotball-seksjonen tror vel folk det er proffotball vi driver med, 9409563[/snapback] Spør du meg, så var det nå ganske så proft nivå vi var på. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bare at vi ikke klarte å få ballen i mål på 9 av 10 sjanser.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, om vi holder på sånn i fotball-seksjonen tror vel folk det er proffotball vi driver med, 9409563[/snapback] Spør du meg, så var det nå ganske så proft nivå vi var på. 9409570[/snapback] Jaujau, det får så være, men så var nå du på laget som vant, da. Proft i forhold til hvem vi er kanskje, men jeg synes nivået vi har hatt på Hw-fotball til nå har vært helt greit og akkurat passe varierende. Og overraskende skillz på mastergamer, må nevnes! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, om vi holder på sånn i fotball-seksjonen tror vel folk det er proffotball vi driver med, 9409563[/snapback] Spør du meg, så var det nå ganske så proft nivå vi var på. 9409570[/snapback] Jaujau, det får så være, men så var nå du på laget som vant, da. Proft i forhold til hvem vi er kanskje, men jeg synes nivået vi har hatt på Hw-fotball til nå har vært helt greit og akkurat passe varierende. Og overraskende skillz på mastergamer, må nevnes! 9409627[/snapback] Sikkert . Bomma på ballen ca 70-80 % av de gangene jeg prøvde å skyte Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Men du stoppa jo opptil flere farlige angrep fra de beste spillerne på banen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Men du stoppa jo opptil flere farlige angrep fra de beste spillerne på banen. 9409724[/snapback] Ifjor, ble jeg kalt "den gale" når vi spillte fotball i gym timene :O Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bare at vi ikke klarte å få ballen i mål på 9 av 10 sjanser.. 9409598[/snapback] Det er ikke så farlig. Vi scorte jo tre mål på få minutter. Dessuten dominerte vi store deler av kampen. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jepp, striper dominerte. =) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ifjor, ble jeg kalt "den gale" når vi spillte fotball i gym timene :O9409737[/snapback] En bitteliten del av meg har litt problemer med å se for seg det. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ifjor, ble jeg kalt "den gale" når vi spillte fotball i gym timene :O9409737[/snapback] En bitteliten del av meg har litt problemer med å se for seg det. 9409874[/snapback] Fordi jeg var så stille på HW fotball? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bare at vi ikke klarte å få ballen i mål på 9 av 10 sjanser.. 9409598[/snapback] Det er ikke så farlig. Vi scorte jo tre mål på få minutter. Dessuten dominerte vi store deler av kampen. 9409755[/snapback] Ja, dere fortjente helt klart å vinne. Synd vi ikke var flere, ble jo bare én kamp. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Som Iceman nevnte tidligere, det ble filmet en del. Jeg skal poste det jeg filmet senere hvertfall, når jeg har fått lagt inn alt sammen på pc-en, og redigert det en del Og gratulerer til vinnerlaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå