Gå til innhold

Hw-fotball v2 Aftermath

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg, Hippie-Erlend og ;P endelig hjemme. :p Vi hang litt i byen med mrbjoern, Skrollan, Espen Pai, Bazuhk og Nyhus etter treffet. ^^

Det var phun og sosialt! Det ble tatt flere tusen bilder (in yah face, Allyse!) og det legges nok ut mange. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Noen bør ha tatt bilde av matchvinner-volleyen min. Fikk nesten ereksjon selv.

9405968[/snapback]

Haha, ja, den var najs. Hardt og kontant rett i mål på direkten :wee:

Lenke til kommentar

Forresten, alle facebookgjengere; søk opp "HW-fotball", meld dere inn og last opp bilder som dere vil. ^^ kult om alle kan tagge etter brukernavn også. :p

Jeg hadde det kjempekult i dag, forresten. :wee: HW-fotball er en utrolig fet, sosial event!

Lenke til kommentar
Forresten, alle facebookgjengere; søk opp "HW-fotball", meld dere inn og last opp bilder som dere vil. ^^ kult om alle kan tagge etter brukernavn også. :p

Jeg hadde det kjempekult i dag, forresten. :wee: HW-fotball er en utrolig fet, sosial event!

9406534[/snapback]

må få laget en slik gruppe før neste treff ;)

Lenke til kommentar

Jeg forventer å motta løsepengene for Kirby snart.

Instrukjsoner er gitt videoen som før eller senere blir lagt ut her.

Det var helgidgvis meningsløst å være medic, det eneste dramatiske som skjedde var at Skrollan ba om et sett med nye lunger etter fem minutter på banen, hvorpå jeg svarte at MrBjoern sikkert kunne klare seg uten sine.

Lenke til kommentar
Det var helgidgvis meningsløst å være medic, det eneste dramatiske som skjedde var at Skrollan ba om et sett med nye lunger etter fem minutter på banen, hvorpå jeg svarte at MrBjoern sikkert kunne klare seg uten sine.

9406619[/snapback]

Verste medicen evar. Nekter oss pauser og whiner. ^___^

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg bare MÅ fortelle om:

Noen av oss skulle inn i en bygning for å kjøpe bussbillett, trakk da kølapp, det var 40-50 folk foran oss. Jeg la ikke merke til at jeg tilslutt var alene igjen der (av HW folka). Jeg sto der og venta på min tur, og snudde meg litt rundt for å se om de andre fortsatt var her. Men det var de ikke. Jeg tenkte som så: De venter vel sikkert utafor. Så jeg fortsatte å vente, uten å gå ut for å se om de var der, etter en liten stund så kommer Ida inn, og sier noen om at det er bedre å kjøpe billett på bussen enn å vente her. Hu tar meg da med ut og jeg ser da til min store overraskelse at de andre er ikke der! Vi går da bort til bussholder plassen hvor de andre står og alt ordna seg tilslutt.

Konklusjon: Jeg er veldig surrete :p. Og sjekker ikke om folk har gått eller ikke. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...