ErlendRU Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hva med kvaliteten da? Tviler på at den blir noe bedre med bordantenne? Eller tar jeg feil?Hele poenget med at vi skal skaffe oss det er jo for å få bedre kvalitet på sendingene, ellers kunne vi jo bare skaffet noe annet. Og nå har han kjøpt seg selve dekoder boksen, men vet ikke om han har kjøpt noen kanal-pakke enda. Må jeg da også kjøpe en dekoder-boks? Og hvordan får jeg samme program abonemanget til min tv som vi har nede i stua? noen som skjønte? 9442767[/snapback] Nei, ikke egentlig. Edit: Det meste du trenger og vite står på http://www.rikstv.no/ Endret 6. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Prøver en gang til... Jeg har en Tv på mitt rom som er i annen etasje, og vi har en Tv i stua, som ligger i første etasje. Tv'en i stua fikk i dag en liten boks under seg i Tv-benken som er en dekoder, og stefar skal ha en kanalpakke med en del kanaler i seg. Tv'en på mitt rom har ikke noen boks under seg, men jeg lurer på en ting: Når jeg skaffer meg en slik boks under Tv'en, hvordan får jeg sett på de samme kanalene som vi har i kanalpakken som stefar skal ha? Det er jo to forskjellige dekodere, og derfor vil jo kanalpakken bare virke på den ene? Eller tar jeg feil? Ble det forståelig da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Lakus: Du må skaffe deg et kort til dekoderen også. Dere får 70% rabatt på nr. 2 i huset. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Lakus: Du må skaffe deg et kort til dekoderen også. Dere får 70% rabatt på nr. 2 i huset. Ahh. Da så. Man betaler bare en gang for kortet ikke sant? Dvs at man ikke har "abonnemang" slik at man må betale så og så mye i året. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvis du skal ha mer enn NRK og TV2 så må du betale pr mnd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Men kan man ha flere kort på samme abbonemang? Som sagt så har vi 2 Tv'er i huset.... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Men kan man ha flere kort på samme abbonemang? Som sagt så har vi 2 Tv'er i huset.... 9445172[/snapback] Nei, du må ha en "rikspakke" til hver dekoder, men som nevnt får du 70% rabatt på abonnementet for tv nr 2-6 i samme husstand. RiksTV Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Skrev feil Endret 9. september 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som kan si noe om bildekvaliteten? F.eks. i forhold til GET kabel-tv.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som kan si noe om bildekvaliteten? F.eks. i forhold til GET kabel-tv.. 9498229[/snapback] Det blir som parabol. GET kabel-tv har jeg ikke sett, men vil tro at det er ganske likt siden det er digital(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå