Zandmann Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Trenger hjelp til å finne en laptop som skal brukes til å spille world of warcraft og andre spill på så høy oppløning som mulig. pris skal ligge på 10-12 000kr. Har sett på f.eks: Denne pcen (den som er til 11.000kr) Noen som har noen andre konkrete forslag til en bra laptop? Siden jeg vil få mes mulig for pengene, og skal gi pcen i gave til kjæresten min som har bursdag om 20 dager.. Endret 1. september 2007 av Zandmann Lenke til kommentar
Zandmann Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Trenger hjelp til å finne en laptop som skal brukes til å spille world of warcraft og andre spill på så høy oppløning som mulig. pris skal ligge på 10-12 000kr. Har sett på f.eks: Denne pcen (den som er til 11.000kr) Noen som har noen andre konkrete forslag til en bra laptop? Siden jeg vil få mes mulig for pengene, og skal gi pcen i gave til kjæresten min som har bursdag om 20 dager.. 9403121[/snapback] Dump! Ingen som har noen meninger eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Acer Aspire 5920G:) Lenke til kommentar
galmania Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Støtter opp sistnevnte. Skal du kjøpe fra dell får kjæresten din i allefall forsinket bursdagsgave, samt at pcn muligens er utdatert når du først får den Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Støtter opp sistnevnte. Skal du kjøpe fra dell får kjæresten din i allefall forsinket bursdagsgave, samt at pcn muligens er utdatert når du først får den 9414650[/snapback] Det er faktisk ikke kødd engang, man risikerer ihvertfall at det finnes mye bedre tilbud ute på markedet når man får maskinen enn det vår når man bestilte. Lenke til kommentar
Zandmann Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Acer Aspire 5920G:) 9412852[/snapback] Takker.. Eneste som jeg har merket er forskjell på de to pcene er jo skjermen. Noe som forhåpentligvis ikke vil bli noe stort problem.. Uansett så er Acer den pcen som er best på markedet i den prisklassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå