marw_the_big_headed_rhino Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Heisann! Jeg kunne godt tenke meg å klokke min kjekke lille PC. Det er en E6600 med 2GB 6400 Crucial minne med et hovedkort som heter p5N-e SLI. Husker ikke hva viften heter men det er en Zalman kjøler av et eller annet slag. Noen som har samme oppsett, og som har forslag til innstillinger jeg kan prøve? Bhead <edit> Har jeg kjøpt katta i sekken siden ingen har det hovedkortet, og ingen har overklokket? </edit> Endret 9. september 2007 av bono_head Lenke til kommentar
Toad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har nesten samme oppsett som du, har nådd 3,4ghz med stock-kjøling på cpu. Har da noen Crucial BallistiX pc6400 på 1000Mbhz (4-4-4-12 @ 2,2v). enete problem jeg har oppdaget med hk'et er at NB blir ufattelig varm med den passive kjølingen ved høyere spenning enn stock, noe jeg har hatt mer eller mindre problemer med, f.eks at før jeg fikk skiftet den med en slik liten Akasa sak til under 100lappen, hadde jeg hele tiden problemer med at skjermkort-driverne hengte seg i tid og utider... problemet er nå borte Ellers er dette et kongeoppsett etter min mening! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hvilken innstillinger har du på PC-en da, Chr1ster? Så jeg vet sånn noenlunde hva jeg skal forsøke på meg på? Artic Cooler Freezer 7 Pro som er en veldig bra CPU kjøler får du på Chlas Olsson til under 200 spenn! Endret 10. september 2007 av bono_head Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå