Gjest Trådstarter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nå har det gått 16-17 dager siden opperasjonen og har endelig fått tatt en runk :!: Før opperasjonen runka jeg 1-2 ganger dagen, så det har vært 2 lange uker. Har fortsatt noen sting, men tok det rolig, og det gikk ganske så fort Lenke til kommentar
Gjest Gjest :) Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grattis, ble ikke vellykket på meg, må nok bestille ny operasjon, lurer på om de da kan fjerne forhuden Før trekt den lenger bak, men ikke så langt at den kommer bak hode. Når stinga mine falt ut så blødde jeg no sykt :S Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grattis, ble ikke vellykket på meg, må nok bestille ny operasjon, lurer på om de da kan fjerne forhuden Før trekt den lenger bak, men ikke så langt at den kommer bak hode. Når stinga mine falt ut så blødde jeg no sykt :S 9509787[/snapback] Jeg har ikke prøvd å trekke huden over hodet ennå, tenkte jeg skulle vente til alle stingene er borte. Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Gjest :) Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grattis, ble ikke vellykket på meg, må nok bestille ny operasjon, lurer på om de da kan fjerne forhuden Før trekt den lenger bak, men ikke så langt at den kommer bak hode. Når stinga mine falt ut så blødde jeg no sykt :S 9509787[/snapback] Jeg har ikke prøvd å trekke huden over hodet ennå, tenkte jeg skulle vente til alle stingene er borte. Hvor gammel er du egentlig? 9509819[/snapback] 23 år Lenke til kommentar
SCV Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 dæven, en som var eldre en meg om du ikke får den helt bak kan du stikke til lege, så ser han på så får du enten ny operasjon eller en salve av et slag (kortison krem eller noe slikt) som tøyer huden. så etter en uke skal den vere klar til bruk. Men legen vet best. men men, min laks er helt uten frakk for og si det sann og jævlig glad for at jeg er ferdig med det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nå har det gått 16-17 dager siden opperasjonen og har endelig fått tatt en runk :!: Før opperasjonen runka jeg 1-2 ganger dagen, så det har vært 2 lange uker. Har fortsatt noen sting, men tok det rolig, og det gikk ganske så fort 9509742[/snapback] Grattis til deg, Hvordan var det å runke igjen da, måtte du skifte runketeknikk? fjernet du alt eller bare litt av forhuden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå