Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei. Har endelig fått opperert trang forhud Men ønsker på en måte at jeg ikke gjorde det, for nå føles det så rart og uvandt. Huden er fortsatt hoven, og jeg har ikke følt smerte i et eneste sekund, noe som er bra men jeg ikke hadde forventet. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før hevelsen er borte? Hvis noen lurer på noe er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hei, jeg lurer på en ting. Tar de på sånn væske som svir jævlig for å unngå infeksjon? (på glansen) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hei, jeg lurer på en ting. Tar de på sånn væske som svir jævlig for å unngå infeksjon? (på glansen) 9403678[/snapback] Jeg lå i full narkose, mulig de gjorde det da. Men de tok ikke på noe før eller etter opperasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvor gammel er du? Sifra når du runker for første gang igjen da, og fortell om det var problemfritt å skifte runketeknikk f eks. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har prøvd å trekke tilbake huden og ta på penishodet, og synes det er veldig ekkelt. Er det slik hos dere som har hatt "vanlig" forhud hele livet også? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvor gammel er du? Sifra når du runker for første gang igjen da, og fortell om det var problemfritt å skifte runketeknikk f eks. 9405451[/snapback] er 16. tror jeg må vente ei ukes tid før jeg begynner å runke igjen. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 ekkelt? du mener vel da at det svir? jeg får ta det litt tilbake å det svir jævlig å ta på den. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ekkelt? du mener vel da at det svir? jeg får ta det litt tilbake å det svir jævlig å ta på den. 9407446[/snapback] svir er kanskje riktig ord ja Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har prøvd å trekke tilbake huden og ta på penishodet, og synes det er veldig ekkelt. Er det slik hos dere som har hatt "vanlig" forhud hele livet også? 9405463[/snapback] Det har aldri vært behagelig å ta på hodet med fingern, det er ubehagelig og kan svi litt. Vil ikke akkurat påstå at det svir med meg, men det gjør litt vondt. Men det svidde da jeg tok på det de første gangene jeg fikk forhuden helt bak (ca. 10 år gammel). Men hvis du drar forhuden bak, og går men det bak hodet i en stund vil du merke stor forskjell fort, da er det ikke så følsomt lenger. Sånn. Og det er forresten ganske forvirrende med alle de gjestepostene. Lenke til kommentar
swirz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 gjorde det samme i sommer... tok meg 2-3 uker før det var grodd skikkelig. var veldig overfølsom selv, men etter det var grodd gikk jeg noen timer i noen dager med forhuden trekt tilbake. kan fint ta på hodet uten ubehag nå Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg drøyde også 2-3 uker før jeg begynte å benne forhuden bakover og sånt. Det var ganske hovent og følsomt i starten. Bare vær tålmodig du. Gratulerer med overstått operasjon, hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Spørsmål til swirz og fredrikg-ohoi. Hadde dere sting under huden etter opperasjonen? Når jeg trekke tilbake huden ser jeg noe som ligner på sting, men tenkte at det også kan vær løs hud. Jeg kan ikke huske at legen sa noe om sting etter opperasjonen. Lenke til kommentar
swirz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hadde 6-7 sting jeg, men legen sa fra... de ble vekk etter et par uker. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tok det lang tid før du kunne starte å runke igjen da? Lenke til kommentar
swirz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hehe, bynte vel sån forsiktig å prøve etter en uke elns, men det ble noe blod i ny og ne:P ingen vits å stresse om du klarer å holde deg... Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hehe, bynte vel sån forsiktig å prøve etter en uke elns, men det ble noe blod i ny og ne:P ingen vits å stresse om du klarer å holde deg... 9419597[/snapback] Hehe. var vant til å runke opptil 2 ganger daglig før opperasjonen. nå får jeg stivert av omtrent alt som har med jenter å gjøre, som er litt vondt Lenke til kommentar
swirz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hehe i mitt tilfelle begrensa det seg stort sett av seg sjøl i starten siden det gjorde jævlig vondt med ereksjon:P.. den kom aldri noe langt for å si det sånn SM er tydeligvis ikke min stil:P Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Samme som forrige post gjaldt også for meg. Forhuden var nokså hoven i starten, så da var jeg forsiktig med den. Stingene forsvant av seg selv etter en kort periode også, så det var ingen bekymringer der i gården. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Samme som forrige post gjaldt også for meg.Forhuden var nokså hoven i starten, så da var jeg forsiktig med den. Stingene forsvant av seg selv etter en kort periode også, så det var ingen bekymringer der i gården. 9421168[/snapback] Ok, takk for alle svar Lenke til kommentar
swirz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 np og grattis med ny pikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå