Sverre1990 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hva er de beste instillingene for evga 8800 gts 640 mb?? burde jeg ha anisotropisk på 8 x eller 16 x?? hva burde jeg ha aliasing-instilling? den er på 4x? Open gl eller maskinvare? noen spesielle drivere jeg må ha? gi link spiller bf2 Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Anistropisk filtrering er en option som gjør at teksturer som er et stykke unda også blir skarpe, desto mer X desto legnre strekning gjør de teksturene skarpe om jeg husker rett. Ellers så var det at antall X har med hvor mye skarpere teksturene blir. Du bestemmer jo helt selv hva den skal stå på, men desto høyere desto mer er teksturer skarpere på lengre avstand men det tar opp ytelse, dog ikke så veldig mye. Anti aliasing er en setting som deler opp pixlene rundt kanter slik at man ikke får den trappeeffekten rundt grafikken. Desto mer X, desto mer blir kantene runde (blir nesten det samme som å skru opp oppløsningen). Dette kan ta en del ytelse men siden du har 8800gts så vil det ikke ha noenting å si i bf2. Du kan sikkert bare bruke maskinvare. Last ned de nyeste driverne http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Endret 1. september 2007 av LianLidude Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå