oerhört Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En wannabe-pirat og en flyvende ape kan vise seg å bli høstens morsomste duo. Les mer Lenke til kommentar
voldern Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tjoho! Oktober/november/desember blir en knall periode for oss Wii-eiere. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dette ser sjukt digg ut. Enda eit spel på lista mi. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En hjertelig overraskelse Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 åååå... Dette gleder jeg meg til!! Har på følelsen at humoren kanskje er i "Banjo-Kazooie" -stil!? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det hadde vært som en gave fra himmelen Lenke til kommentar
operg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Færre sniktitter, flere omtaler please Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Færre sniktitter, flere omtaler please 9405857[/snapback] Synes det er bra med mange sniktitter jeg. Hadde f.eks aldri hørt om dette spillet,men nå kommer jeg til å følge med på det. Høres veldig gøy ut. Men det kunne gjerne vært flere omtaler også. Savner omtale av The Darkness.. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 virka kreativt. Håper det blir kjempesuksess så folk skjønner at det er nytenkning som er tingen. Bare synd EA's NFS Prostreet kommer til å selge hundre ganger mer..... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Det er greit at dere vil ha flere omtaler - det er et ønske vi deler, selv det av og til er vanskelig å få tid til alt. Grunnen til at det er mange sniktitter akkurat nå, er fordi det nettopp har vært full fart på Games Convention - og vi er ivrige på å fortelle om spillene vi opplevde der Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dette spillet høres veldig lovende ut Synes det er bra med mange sniktitter, da er det lettere å finne ut litt på forhånd hvilke spill man har lyst å skaffe. Keep up the good work Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Joho! Dette ser friskt ut. Med Wii's geniale kontroller og noen nye dippedutter å boltre seg med i dette spillet blir dette flott. Det begynner å flaske seg for for denne konsollen nå, - keep em' comin'! Dette gleder jeg meg til allerede nå. Takk for titten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg