Lakrits Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ser ut til at Ubisoft driver med spill maraton . PM MEG FOR Å FÅ LÅNE MIN FILEPLANET SUBSCRIBER KONTO! The Prince returns in this stunning action adventure game with a unique time-manipulation mechanic and intense combat. KLIKK PÅ MEG FOR Å LASTE NED! Gamershell Mirror GamesInternode Mirror Endret 2. september 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Oisann unnskyld. Ville bare tilby dere på forumet "noe" ekstra. Er jo veldig gavmild som i det minste låner vekk en betalt subscriber konto hos Fileplanet til forumbrukere jeg ikke kjenner i real life? Jeg håper at ingen misuser denne kontoen (bytte passord). Det vil IKKE funke, mailen kan IKKE bli byttet. Dere kan bruke kontoen dere får, for livstid, last ned med høy fart og få exclusive access . Ingen som vil si takk ? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Oisann unnskyld. Ville bare tilby dere på forumet "noe" ekstra. Er jo veldig gavmild som i det minste låner vekk en betalt subscriber konto hos Fileplanet til forumbrukere jeg ikke kjenner i real life? Jeg håper at ingen misuser denne kontoen (bytte passord). Det vil IKKE funke, mailen kan IKKE bli byttet. Dere kan bruke kontoen dere får, for livstid, last ned med høy fart og få exclusive access . Ingen som vil si takk ? 9403054[/snapback] Jeg synes i hvertfall det var snilt, selv om jeg allerede har spillet. Så på vegne av andre, takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Klart trådstarter fortjener en ordentlig bjørneklem. Dritfett spill, med passe dyster stemning og tøft soundtrack. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fantastisk flott initiativ. PM sendt. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Lakrits er en sann helt som låner bort en Fileplanet Subscriber konto! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noen som vet hvem som har laget soundtracket? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Flott tiltak, men er jeg veldig på jordet når jeg sier at bildet er fra "Two Thrones" og ikke "Sands Of Time"? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, det stemmer nok bra det du sier, det bildet er fra Two Thrones Lenke til kommentar
mr-cookiepants Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du er en HELT ! PM er sendt fra meg også! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Enig, kjempesnillt at du låner bort acounten din! PM sendt Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 kan du lage en samletråd for alle gratisspilla på fileplanet? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Det skal bli! Pga at FP kontoen har blitt "trøtt" etter så mange innlogginger. Har jeg inkludert Gamershell links. Gamershell Mirror Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det skal bli! Pga at FP kontoen har blitt "trøtt" etter så mange innlogginger. Har jeg inkludert Gamershell links. Gamershell Mirror 9406562[/snapback] takktakk =) Er litt iritabel de burger reklamen, dette blir nok noe norge kan lete lenge etter om de kommer igjenom med loven om at det ikke skal bli lov å reklamere for usund mat... Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Det skal bli! Pga at FP kontoen har blitt "trøtt" etter så mange innlogginger. Har jeg inkludert Gamershell links. Gamershell Mirror 9406562[/snapback] takktakk =) Er litt iritabel de burger reklamen, dette blir nok noe norge kan lete lenge etter om de kommer igjenom med loven om at det ikke skal bli lov å reklamere for usund mat... 9407250[/snapback] Mener du i spill? Hvis ikke, vi har jo de "saftige burger" reklamene til Burger King her på norsk TV. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mener du i spill? Hvis ikke, vi har jo de "saftige burger" reklamene til Burger King her på norsk TV. 9407600[/snapback] Han mener vel generelt, på samme måte som at det er ulovlig og vise reklame for alkohol, tobakk og reklame siktet mot barn i norge. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 All hail Lakrits Kjempeflott, har spilt det litt pa PS2 hos en venn, men na kan jeg spille det pa plattformen jeg liker best Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 GamesInternode Mirror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå