X672 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kan ikkje sei eg ser fram til Book 12 egentlig, ser ut som dei prøver å gjera Guardian til Guarpion og hadde eg villa gjort melee dps så hadde eg valgt Champion. Og med økt cool down på Guardian’s Pledge så trur eg EM vil bli ett sant helvete. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gleder meg til Book 13, da skal jeg kjøpe meg nytt Gamecard, kommer vistnok et nytt sted fra lvl 20-30 hvor man får se sjøen for første gang...Tror det er Grave Havens eller noe sånt, skal være ved Ered Luin og Shire... Dævven det blir bra! Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gleder meg til Book 13, da skal jeg kjøpe meg nytt Gamecard, kommer vistnok et nytt sted fra lvl 20-30 hvor man får se sjøen for første gang...Tror det er Grave Havens eller noe sånt, skal være ved Ered Luin og Shire... Dævven det blir bra! Har lest at kammper i vannet skal bli mere aktuelle. Blir morro om det går an å dykke også da Så lager de kansje en enda mer magisk undervanns verden Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ser frem til mounted battle, da kan vi VIRKELIG si at vi ikke er WoW Copycats, for det er vi IKKE! Hvem vil kopiere noe som bare kan forbedres? :S Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 ORD! Vær snill å legg til en quote neste gang! Er så utrolig mange ord på et forum vøtt xD Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kan ikkje sei eg ser fram til Book 12 egentlig, ser ut som dei prøver å gjera Guardian til Guarpion og hadde eg villa gjort melee dps så hadde eg valgt Champion.Og med økt cool down på Guardian’s Pledge så trur eg EM vil bli ett sant helvete. Eg har personlig store forhåpningar for PvMP - Ettendeeps Lenke til kommentar
jodde11 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det nye på guarians i det offensive er jo veldig bra for dem. Så slipper de å bruke så jævlig lang tid på å grinde eller å gjøre deeds. Mens etter bok 12 så liker jeg veldig godt hva de har gjort med champs, de har fått bedre melee crit, et par skills er forbedret og skillsa ardour og second wind er kjekke. (second wind er nok ikke nødvendig annet i Rift da men, siden det er omtrent det eneste stedet en champ går tom for power, samt kansje i kamp med angarims i Annuminas som gir en jævlig debuff) Lenke til kommentar
Eirikf91 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er en Lore Master på level 36 nå, vil bare tilføye at de kan gjennopplive folk og, sånn som captain og minstrel, de kan også heal seg selv Raskt, og veldig effektivt! Ca 1100 Morale lvl 36, tar 0,5 sek og heale seg opp. De er veldig svake i Nerme battle, men staff-strike`n skader utrolig mye og har høy crit chanse. De kan også bare benytte light armour =/ Elasahr Human Male 36 Evernight Lenke til kommentar
jodde11 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Å omtale Champions som en ikke så viktig klasse å Captains som en viktigklasse, blir feil. Da flere instancer krever at man har med seg en champion, mens man kan klare det uten en captain. Grunnen til at champions omtales som lite trengte er at det er mange av dem og man alltid har en. Burglar omtales nesten som om den er litt dps. Det er den ikke, classes som ministriels gjør mer dmg. Burglar er mer en ren debuffer class, med litt cc. Endret 7. juni 2008 av jodde11 Lenke til kommentar
mortenma Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Av endgame kan du jo legge til The Rift of Narz Gurzu(husker ikke helt åssen det staves) og Annuminas. Annuminas inneholder 3 instances. Lenke til kommentar
jodde11 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Du kan jo legge til at den yne fargen som alle må få neede-spasmer av nå er Oransj, lyseblå er ut. Nå er det orasnje items som gjelder! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Burglar omtales nesten som om den er litt dps. Det er den ikke, classes som ministriels gjør mer dmg. Burglar er mer en ren debuffer class, med litt cc. Burglare er mer en bare debuffere, de kan gjøre utrolig mye skade hvis de bare vil. Lenke til kommentar
jodde11 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Burglar omtales nesten som om den er litt dps. Det er den ikke, classes som ministriels gjør mer dmg. Burglar er mer en ren debuffer class, med litt cc. Burglare er mer en bare debuffere, de kan gjøre utrolig mye skade hvis de bare vil. Det samme kan ministriels og Loremasters, men de er ikke dps av den grunn. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bare en kommentar til første post om ingen allerede har nevnt dette. Champion kan bruke heavy shield om du har valgt de riktige traits. Lenke til kommentar
jodde11 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Guardian er ikke et must i instancer utenom på Thorog i Helegrod. Å ja de siste i Rift er det også kejkt med Guardian men inget must. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hey. Har et problem. Min subscription har gått ut, og jeg vil kjøpe ny, men jeg finner ingen butikker som har game card Noen tips til hvem som har (ofte)? Jeg kan ikke kjøpe via nettet, så må kjøpe i butikk Takker for svar ^^ Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Meina platekompaniet skal ha. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Meina platekompaniet skal ha. Daaa får vi håpe det Thanks Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er jo kriminelt mye billigere å kjøpe spille tid på pay pal da, men vis du ikke har tilgang til det, har du ikke tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå