Gå til innhold

Last ned FarCry GRATIS!

Anbefalte innlegg

Men er faktisk litt stolt av Ubisofts intiativ til dette. Flere spill burde bli lagt ut sånn. De taper jo ikke akkurat på det. Mye bedre enn å la spillet dø, nå holder Farcry i det minste litt lenger i livet (online del).

Har FarCry, men har mistet CDen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, ja. Ville blitt litt teit når du først lever deg inn i spillet. Så ser du en stor skilt som tilsvarer 10 palmetrær som stikker rett opp i været, der det står "Intel-Core Duo 2, frag not lag". Eller noe...

Eller det er skrevet reklame på selve fiskene tongue.gif.

Eller når du sitter i en bil kommer det reklamejingles på radioen :ph34r: Eller fienden går rundt og synger "I'm lovin' it" og "always Coca-Cola"... fins masse muligheter.

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Hvis multiplayer ikke er inkludert - hvorfor skulle da folk gidde å velge denne versjonen framfor "sjørøver"-versjonen som man kan laste ned uten registrering og på mye høyere hastighet? :hmm: Merk at jeg ikke fremmer warez her, men stiller et legitimt spørsmål.

(yay - bare 2,5 timer igjen) :D

Endret av Pellick
Lenke til kommentar
Fordi denne er lovlig?

Ja, for noen er det det at den er lovlig som gjør utslaget. Men piratproblemet er stort nettopp på grunn av "what's in it for me?"-tankegangen som gjelder for de fleste av menneskene i verden.

For å bekjempe piratvirksomhet må de lovlige produktene tilby noe som piratproduktene ikke har, og de må ikke minst være lettere tilgjengelige. Denne releasen er for mange personer verdiløs fordi den ikke er bedre enn piratversjonen, du må registrere deg, og du må betale for fileplanet-abo om du vil ha vettug nedlastningshastighet. Og du må se på reklame i spillet.

Håper dog jeg tar feil om multiplayeren da :D

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Jeg har lastet, patcha, regga og gjort alt riktig, spilte litt singleplayer før jeg prøvde online. Da ble jeg bedt om CD-key.

Leit. Eneste grunnen til å ikke velge piratkopiert versjon uten reklame og registrering er vel nettopp muligheten til å spille online.

Et pluss er vel at denne versjonen er lovlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...