Hobbes76 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg har kjøpt en telefon (SE W880i) fra Telenor, men jeg har fått åpna operatørsperren, slik at jeg ikke bruker et Telenor SIMkort i den. Men telefonen er likevel "branda" med Telenor og ENTRY. Hurtiglink til ENTRY på wap ligger på høyre knapp under skjermen, og i de forskjellige menyene der du kan gå på wap og hente nye ringetoner, temaer, bilder, etc så kommer jeg til en Telenor-i-samarbeid-med-Cellus-side. På min gamle W800i kom jeg til SonyEricssons egne sider. Hvordan fjerner jeg alt dette? Må jeg legge inn original programvare på nytt? Og hvordan? Jeg har lastet ned "Update service" fra denne siden, men når jeg kjører denne får jeg opp en boks som sier at; "Incompatible Macromedia version. Required verision available from http://www.macromedia.com Men på Macromedia finner jeg ikke særlig med informasjon, men fant noe om Adobe Flash Lite til mobiltelefoner. Er jeg på riktig spor? Er det noen som kan opplyse meg om hvordan jeg får en "original" SE-telefon, uten Telenor-branding? Endret 2. september 2007 av Hobbes76 Lenke til kommentar
Hobbes76 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Er det ingen som har peiling? Hvordan legge inn ny original software på telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå