Gå til innhold

HardCore Gamer Tilbud E6850(kvalitet til bra pris)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjekt å høre Logitech87.du virker alltid blid og glad du. eneste er med hovekortvalget (P35) er at det er ikke SLI på det (det fins ikke til nyere kort P35).noe jeg personlig synes er litt dumt.men eller er det Helt TOP .En ting til ,E6850 er bedre til spill idag ja,men jeg tror/føler fremdeles at Q6600 er et smartere valg,(noen tror på Gud,jeg tror på dette) enkelt å greit fordi spill som kommer snart (Crysis,Alan Wake,Quake Wars osv) kommer til å ha støtte for Quadcore CPU-er (kommer Q6600 til å være bedre enn E6850 i framtiden? (dette gjenstår å se)

 

(Her er noen gode videoer på akkuratt dette)

Ice Storm Fighters - Quad Core Demo Game -->

 

Alan Wake demo on Intel Core 2 Quad cpu --> http://youtube.com/watch?v=3j6rR-Xv2Ro

 

Jeg satte opp E6850 ,fordi  den er meget bra idag til spill og kommer til å være det i fremtiden også. men er den det smarteste valget?(det gjenstår å se)

 

Selv skal jeg snart kjøpe/bygge ny kickass Gamer PC (venter bare på det Nye Nvidia kortet 9800GTX) som kommer i Nov/Des .og jeg skal kjøpe Q6600/E6850 til denne pc-en.

PS jeg venter med å kjøpe Q6600 eller E6850 til Crysis kommer ut og er testet.

 

Eller takker jeg deg for den hygglige komentaren Logitech87  :)

Det er kjekt å få litt ros av og til også(ikke bare klaging)

 

Kritikk med en fin tone går greit (og jeg lytter alltid til gode råd) men kritikk med en spydig tone kan jeg være foruten!

 

mvh scope  ;)

9423836[/snapback]

 

 

 

scopexxx, no forvirrer du litt her. I begynnelsen av denne strengen har du 3 oppsett hvor du velger E6850. Og tittlen på strengen er tilogmed "HardCore Gamer Tilbud E6850(kvalitet til bra pris)". Men no i ditt siste innlegg skrev du Quote: "jeg tror/føler fremdeles at Q6600 er et smartere valg, (noen tror på Gud,jeg tror på dette)". Hva vil du egentlig fram til? At du setter opp et godt oppsett for en PC du selv mener er et dårlig valg? Er ikke dette å skyte seg selv litt i foten.. :s Du går liksom i seneretid og utrykker sterke meninger imot ditt eget oppsett..

9424144[/snapback]

Det jeg vet er at E6850 er det absolutt beste valget til spill idag.men hva morgendagen(fremtiden) bringer vett ingen.Jeg har en liten(ørliten) tro på at kansje Q6600 vil være bedre i fremtiden ,men det store spørsmålet er hvor lenge til i fremtiden? det vett ingen og det kan ikke jeg heller svare deg på. jeg satt enkelt å greit opp E6850 fordi det er det absolutt smarteste valget idag.

 

La meg si det enkelt (ALLE tester og reviewer viser at E6850 er det beste valget til spill idag) alt annet er bare spekulasjon.

Og derfor satte jeg E6850 opp.

 

Uansett E6850 eller Q6600 så er ingen av disse et dårlig valg.helt det motsatte. begge disse CPUene er SUPERBRA!

 

PS:hvis du greier å vente litt med å kjøpe ny pc/cpu til Crysis spillet kommer ut og tester kommer av dette med Q6600/E6850 ,så vil alle tvil om dette spørsmålet Q6600vsE6850 bli besvart! (Crysis kommer ut i November)

 

Jeg kan ikke si hvilken CPU du skal velge(dette må du finne ut selv) jeg kan kun fortelle deg hva som er best idag!

 

ps:beklager så mye vist jeg forvirrer.jeg vett ikke hvordan jeg lettere kan si det enn dette.

 

mvh scope

Endret av scopexxx
Lenke til kommentar
scopexxx, no forvirrer du litt her. I begynnelsen av denne strengen har du 3 oppsett hvor du velger E6850. Og tittlen på strengen er tilogmed "HardCore Gamer Tilbud E6850(kvalitet til bra pris)". Men no i ditt siste innlegg skrev du Quote: "jeg tror/føler fremdeles at Q6600 er et smartere valg, (noen tror på Gud,jeg tror på dette)". Hva vil du egentlig fram til? At du setter opp et godt oppsett for en PC du selv mener er et dårlig valg? Er ikke dette å skyte seg selv litt i foten.. :s Du går liksom i seneretid og utrykker sterke meninger imot ditt eget oppsett..

9424144[/snapback]

 

Neinei, du misforstår.

 

Fyren satte opp det som skulle være det råeste for spill med en Q6600-prosessor og snakket varmt og godt om denne, men etter flere kritiserte valget av quad core for spilling så endret han tittelen, og oppsettene til E6850.

 

Quad core er vel og bra det, men for spill så mener ihvertfall jeg at dual core med høyere frekvens fortsatt stiller sterkere. Unntak vil vel kanskje være f.eks. FSX med quad core patch, ettersom det er et veldig cpu-intensitivt spill som lett kan kjøres i flere tråder.

Lenke til kommentar
Neinei, du misforstår.

 

Fyren satte opp det som skulle være det råeste for spill med en Q6600-prosessor og snakket varmt og godt om denne, men etter flere kritiserte valget av quad core for spilling så endret han tittelen, og oppsettene til E6850.

 

Quad core er vel og bra det, men for spill så mener ihvertfall jeg at dual core med høyere frekvens fortsatt stiller sterkere. Unntak vil vel kanskje være f.eks. FSX med quad core patch, ettersom det er et veldig cpu-intensitivt spill som lett kan kjøres i flere tråder.

9424906[/snapback]

 

 

Aha. Sry. My bad.

 

:blush:

Endret av John-Holmes
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...