Gå til innhold

Får ikke bilde på BenQ W100

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg BenQ W100 prosjektor og koblet denne til Philips HTS3357 hjemmekinosystem.

Problemer mitt er at jeg ikke får bilde på veggen. Prosjektoren står bare å søker gjennom de forskjellige inngangene, men den finner ikke noe signal. Jeg har både prøvd med svideo kabel og 2 forskjellige Component Video kabler. Jeg vet at DVD`n spiller, fordi jeg får lyd. Jeg har prøvd flere forskjellige DVD-er. Jeg har også sjekket flere ganger at kablene er koblet riktig.

Håper noen kan hjelpe :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk at du har gjort innstillingene på DVD spilleren. På noen spillere må du inn i setup menyen, og gjøre innstillinger for å sende ut riktige signaler. Skjønt med analoge som dette, bør det ikke være noe problem uansett. Det er det eneste jeg kan komme på.

Jeg har en annen BenQ projektor, og det hendte at signalet falt ut. Men det var hvis jeg evt. prøvde å sende noen labre TV-signaler. Da ble ofte signalet for svakt.

Hvis du ikke finner ut av noe mer, ville jeg lest godt gjennom bruksanvisningene for både DVD spiller og projektor. Får du det enda ikke til, så ring til BenQ kundeservice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...