Gå til innhold

Ikke lenge til Halo 3 nå

Lennartz

Anbefalte innlegg

Viss jeg bestiller limited edition på absoluttspill.no nå, vil jeg få det på release? eller burde jeg gå for den vanlige?

9423390[/snapback]

Eg bestillte denne hos de i går, så eg håper ihvertfall at eg får det på dagen. De er ihvertfall svært kjappe med å levere, over natten hos meg ihvertfall :)

EDIT: Masse leifs.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal ta å runde hele greia aleine først som de over sier. Så slipper man spoilere. Men det er jo ikke verre enn å spille med venner istedenfor folk man ikke vet hvem er hvis man skal spille Co-op, så slipper man spoilere, med mindre man har frekke venner.

9418574[/snapback]

Har venn(er?) som synes det er morsomt å røpe ting :p

Ble røpt simpsons movie :no:

Derfor tror jeg at jeg skal begynne på Easy.. har bestemt meg for easy :)

Etter easy blir det Legendary , med 3 andre venner :p

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Jeg skal først ta runde det på Normal å så skal jeg ta en Legendary runde :thumbup: Vil helst gjøre det alene første gangen men senere så kan man alltids spille coop :) Hadde aldri helt sansen for coop i Halo og halo 2 grunnet at det ble split-screen men nå som det blir over live så blir det sikkert knall :w00t:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Viss jeg bestiller limited edition på absoluttspill.no nå, vil jeg få det på release? eller burde jeg gå for den vanlige?

9423390[/snapback]

Eg bestilte denne hos de i går, så eg håper ihvertfall at eg får in på dagen. De er ihvertfall svært kjappe med å levere, over natten ho meg ihvertfall :)

9423775[/snapback]

Hehe, bestilte limited edition hos de den 20 juli jeg :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det blir som på Halo 2? Legendary altså, en dør så starter man opp igjen. Litt irriterende om man går 4 mann legendary siden noen av oss er litt mer suicidal enn andre :p

9424695[/snapback]

vis en dør og må vente til di andre har runna lvlen blir det dritt.. :thumbdown:

men hvorfor skal di endre på det?

Lenke til kommentar

Fordi snipers på legendary var noe piss i halo 2? Drepe 4-5, POFF, detter ene i bakken, og du er tilbake der du var...

De forandret det tross alt fra halo 1 til halo 2, der kunne ene dø, også respawnet han om han som var igjen kom ut av kamp.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
Fordi snipers på legendary var noe piss i halo 2? Drepe 4-5, POFF, detter ene i bakken, og du er tilbake der du var...

De forandret det tross alt fra halo 1 til halo 2, der kunne ene dø, også respawnet han om han som var igjen kom ut av kamp.

9426346[/snapback]

Husker ikke så mye fra legendary på halo 2 ble ikke helt ferdig :p

evigheter siden campaign på halo 2 coop da..

synes di burde være sånn vis den ene dør må den andre slåss til det er tryggbane så kan den andre respawne (håper virkelig ikke jeg snakker bare bullshit nå:p)

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
mener å huske at i eneren at hvis en døde i co-op måtte den andre gå til et trygt sted, så respawnet du.

9426468[/snapback]

det er det i toern også (utenom på Legendary, da begynner du fra siste checkpoint)

9427065[/snapback]

ok er en "liten" stund

siden jeg har spilt co-op på begge spillene ;)

Lenke til kommentar
om 16 og ett halvt døgn håper jeg at katta mi kan løpe rundt med hjelmen til Master Chief mens jeg sitter og får abstinenser fordi vennene mine bruker så lang tid på og logge seg på Live for litt(mye) coop.

9459189[/snapback]

søt katt? :)

-----------------------

http://comics.ign.com/articles/818/818689p1.html

http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...pnews&cid=12755

anyway er dette final koveret?

boxshot_uk_large.jpg

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...