Gå til innhold

Ikke lenge til Halo 3 nå

Lennartz

Anbefalte innlegg

Tror jeg begynner på easy eller normal så eg får med historien i spillet først før det blir røpt :thumbdown:

Vis jeg begynner på Easy går jeg gjennomspillet ganske fort, og da slipper jeg folk som sitter og sier det var kult i siste lvl når "ditt datt skjedde" da har jeg fått gleden i hele historien uten eg vet hva som skjer fordi folk har røpt

Vis jeg begynner på normal så får jeg litt utfordring i spillet og da blir det vel kjekkere. men da kan det ta lengre tid og eg får plutselig høre noen snakke om siste lvl da er spillet røpt + eg får normal achievement + easy achievement vis eg begynner på normal.

Vanskelig Valg :wallbash:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal ta å runde hele greia aleine først som de over sier. Så slipper man spoilere. Men det er jo ikke verre enn å spille med venner istedenfor folk man ikke vet hvem er hvis man skal spille Co-op, så slipper man spoilere, med mindre man har frekke venner.

Lenke til kommentar

går det an å laste ned betaversjonen hvis man har live gold, eller er det bare forunt de som har kjøpt crackdown? fikk min 360 i dag, og lurer på om jeg skal gidde å få meg gold før halo 3 kommer. får bioshock om noen dager, men det har vel ikke noen fet multiplayer del har den det?

Lenke til kommentar
går det an å laste ned betaversjonen hvis man har live gold, eller er det bare forunt de som har kjøpt crackdown? fikk min 360 i dag, og lurer på om jeg skal gidde å få meg gold før halo 3 kommer. får bioshock om noen dager, men det har vel ikke noen fet multiplayer del har den det?

9418630[/snapback]

Du kan virkelig mye om spill du :p hehe neida...

Ikke no vits i å kjøpe Crackdown om du skal gjøre det for å laste ned H3-betaen. Betaen varte i litt over 3 uker, så den perioden er ferdig for lengst.

Bioshock har ingen flerspillerdel what so ever.

Vil du har et bra flerspillerspill til en billig penge? Last ned og prøv Bomberman Live fra Markedsplassen (XBL). En demoversjon av spillet er gratis (som med alle arkadespill), slik at du kan teste spillet og finne ut om du liker det. Jeg syns det er veldig bra og veldig morsomt over Xbox Live.

Men klarer du å vente til 26. september så har du nok alt du trenger for en god stund framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...