Gå til innhold

Ikke lenge til Halo 3 nå

Lennartz

Anbefalte innlegg

Spilte det på xbox... Er pc versonen bedre? Var ikke noe i veien med selve kontrollene/gameplayet forøvrig. (Luft kjøretøyene likte jeg ikke, "bilene" var ok). Synes at miljøene var kjedelige og at motsanderene/aliene var litt vell "ekstreme" og upersonlige. Føltes som å skyte bøtter og spader. Liker kanskje best når det er noe man faktisk kan forholde seg til, litt mere down to earth, ikke bare oppi galaksen et sted. Utendørs miljøene var mye bedre enn innendørs miljøene da. Mulig det er et spill som er like eller hate, klarer liksom ikke helt å sette fingeren på det, men det har aldri klart å fenge meg. Blir litt som Burnout kontra Forza hvis du/dere skjønner hva jeg mener...

9411092[/snapback]

Bare lurte, fordi en god del av de som spilte halo på PC ble skuffet, men ikke alle spill klarer å fenge alle folk. Jeg har aldri klart å se hva som er så tøft med MGS serien for eksempel, men det kan jo bare væe eg some litt blind :)

9411606[/snapback]

Jeg liker MGS serien, men ikke kamera føringen i de foregående spillene. Men dette ser ut til å løse seg i MGS4 hvor man kan velge mellom 1 og 3 person. Men jeg kan godt forstå at det er en del som ikke liker det, for storyen er litt tung å sette seg inn i og det er ekstremt mye film klipp i forhold til andre spill i denne sjangeren. Men hvis man orker å sette seg inn i det så blir man fort revet med. Halo(fps) og MGS(stealth/action) blir ganske forskjellige spill da... Synes miljøene og motstanderene er mere interessant i MGS serien enn halo serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om eg skal forhondsbestille Halo 3 og Skate fra Absoluttspill her, eneste penger som er problem :p

9411758[/snapback]

ja penger er ofte problemet :(

men du trenger egentlig ikke å forhondsbestille den hvis du skal ha stader edition, tror neppe det kommer til å bli etter spørsel med den. ;)

Lenke til kommentar
gleder meg sykt til dette spillet kommer. tror at halo 3 kommer til å bli et av årets mest solgte spill. kommer til å spille det mye online og storyen til halo er jo helt genial. så dette er et spill som står høyt på min ønskeliste

9413669[/snapback]

tror? jeg vet nesten at halo 3 kommer til å bli det mest solgte 360 spillet :p

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal fokusere på og spille Coop med en kompis på Heroic, og de gangene jeg skal spille alene skal jeg spille Normal tenker jeg. For så og spille Legendary Split Screen senere. (Synes det er mrosommere når det er vanskelig og sitte i samme rom)

Spiller på Heroic når det er Coop for at det ikke skal bli for lett, og spiller på Normal når jeg spiller alene, for at jeg skal slippe og dø hele tiden.

Lenke til kommentar
Spiller på Heroic når det er Coop for at det ikke skal bli for lett, og spiller på Normal når jeg spiller alene, på grunn av manglende skillz.

9417258[/snapback]

Fixed. :innocent:

Skjønner hva du mener da. Når jeg kjøpte meg Halo 2, skulle jeg være skikkelig hardcore å runde det på Legendary med en gang... Enda ikke runda det. Hadde sikkert klart det, men er så demotiverende å ta de samme rommene om og om igjen, til man har memorisert hvor alle fiendene dukker opp.

23 dager igjen.

Lenke til kommentar
Ah, da er vi sikkert enige. Spillet er mye morsommere om det går litt glatt, og man faktisk føler seg veldig god. Tror nok jeg legger meg på Normal jeg og. Iallefall første gangen.

9417337[/snapback]

Samme her...kan bare si at jeg gleder meg :wee: blir helt sinnsykt bra dette spillet :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...