r0lf Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Jeg har noen spm jeg haaper dere kan hjelpe meg med. Jeg er en utvekslingstudent i USA naa, og paa skolen jeg gaar paa kan man velge Weights som et fag. Problemet er bare at jeg har faat i lekse aa sette opp et program. Jeg haapper noen kan hjelpe meg med aa legge til 5 ovelser til hver av basisovelsene mine. Jeg har fulgt et styrkeprogram regelmessig i Norge i 1 aar, men jeg har ikke kjort alle basisovelsene som jeg maa ta her i USA. Dette er hovedloftene mine fordelt over fire dager, hjemmeleksa mi er aa finne fem ovelser som jeg kan kjoere samme dag som basisovelsene. Mandag: Power Clean Tirsdag: Incline Bench Torsdag: Squat Fredag: Bench Press. Det jeg er ute etter er 5 ovelser som passer til de 4 forskjellige hovedovelsene. Helt greit om dere bare tar for dere en av basis ovelsene mine. Sammen blir det kanskje et helt program. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Et kjapt eksempel: Mandag: Front squat, standing BB row, DB curl, standing calf raise, weighted crunch Tirsdag: Standing BB military press, DB fly, DB side raise, close grip BB bench press, pushdown Torsdag: Lunge, Romanian deadlift, pullups, BB curl, BB shrug Fredag: Seated DB shoulder press, decline DB bench press, BB upright row, skull crusher, front raise BB=Barbell=stang, DB=dumbbell(s)=hantel/hantler Brukte de engelske navnene, det er vel greiest for deg. Litt mange øvelser for min del, men men, synes dette er et brukbart program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå