Gå til innhold

Tilbehoer til basisovelser

r0lf

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har noen spm jeg haaper dere kan hjelpe meg med. Jeg er en utvekslingstudent i

USA naa, og paa skolen jeg gaar paa kan man velge Weights som et fag.

Problemet er bare at jeg har faat i lekse aa sette opp et program.

Jeg haapper noen kan hjelpe meg med aa legge til 5 ovelser til hver av basisovelsene mine.

Jeg har fulgt et styrkeprogram regelmessig i Norge i 1 aar, men jeg har ikke kjort alle basisovelsene som jeg maa ta her i USA.

Dette er hovedloftene mine fordelt over fire dager, hjemmeleksa mi er aa finne fem ovelser som jeg kan kjoere samme dag som basisovelsene.

Mandag: Power Clean

Tirsdag: Incline Bench

Torsdag: Squat

Fredag: Bench Press.

Det jeg er ute etter er 5 ovelser som passer til de 4 forskjellige hovedovelsene. Helt greit om dere bare tar for dere en av basis ovelsene mine. Sammen blir det kanskje et helt program.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et kjapt eksempel:

Mandag: Front squat, standing BB row, DB curl, standing calf raise, weighted crunch

Tirsdag: Standing BB military press, DB fly, DB side raise, close grip BB bench press, pushdown

Torsdag: Lunge, Romanian deadlift, pullups, BB curl, BB shrug

Fredag: Seated DB shoulder press, decline DB bench press, BB upright row, skull crusher, front raise

BB=Barbell=stang, DB=dumbbell(s)=hantel/hantler

Brukte de engelske navnene, det er vel greiest for deg. :) Litt mange øvelser for min del, men men, synes dette er et brukbart program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...