HOHOHOHO222 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 en venn av meg har en ganske bra mic, men når han snakker på ventrilo begynner den plutselig å skurre skikkelig høyt. vet noen hva som kan være problemet? mvh PortioN Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 For høyt volum på mic-inngangen kanskje (clipping)? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 For høyt volum på mic-inngangen kanskje (clipping)? 9407524[/snapback] tror ikke det, miccen er vanligvis helt fin, men pltselig så blir den driit høy og skurrer Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 den er kjip! hadde akkurat samme problem på min gamle pc! saken ligger faktisk i lydkortet! antar han har creative soundblaster audigy? som regel den som har problemet. eneste mulighet er å skaffe nytt lydkort... soz mvh Espen aka Etern1ty Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 den er kjip! hadde akkurat samme problem på min gamle pc! saken ligger faktisk i lydkortet! antar han har creative soundblaster audigy? som regel den som har problemet. eneste mulighet er å skaffe nytt lydkort... soz mvh Espen aka Etern1ty 9408884[/snapback] ok, skal fortelle det til han. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå