Fiskeoppdretter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg blir så trøtt... så da mener jeg senga er min beste venn Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 hm...som regel foregår vorspiel, fest og nachspiel hjemme hos meg selv, siden vi bor i en bygd i ødemarka...så når vi er ferdigfesta, så går det i vann, litt samfunnsdelen på diskusjon.no (leser for det meste) og lallesove...jeg blir heldigvis sjeldent fyllesjuk, unntatt de gangene jeg våkner full...da blir det mer sove ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg pleier å fylle et litermål med vann, sette meg ned foran PCen og fyre opp EVE: Online og diskusjon.no (EVE kan være litt skummelt i fylla, fort gjort å miste ting man ikke burde mistet). Varierende hvor lang tid jeg bruker før jeg legger meg, må i alle fall bli litt mindre full og få i meg en del vann. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Aaaaaaand they call it...puppy looooooooooooooooooooooooooooove 9402563[/snapback] Og jeg spør: Wtf O.o Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Går mye i forum og kanskje litt msn. Pleier ofte å skrive mye halvbra greier i fylla. 9469018[/snapback] Jeg prøve engang å skrive kode i fylla etter en tur på byen, vi drev å diskuterte det tidligere på kvelden at man er hardcore når man koder i fylla, så jeg måtte prøve, av en eller annen merkelig grunn ville ikke koden la seg kompilere Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 James bond til jeg sovner. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Drikke vann, se på tv, vrøvle med folka jeg bor i lag med, prate sjit til folk på msn - uavhengig om de har status som "borte" eller ikke, og så finne senga. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Programmerer masse tull som jeg ikke skjønner bæret av dagen etter på... men så er jeg nerd også da ;D Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Spiser, har sex, drikker et par pils, og sovner. Bare jeg som legger merke til at INGEN har seksuell omgang etter fest/bytur her? (bortsett fra Hanne, om jeg tolker posten hennes rett.) Skremmende. Endret 12. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er jeg småfull/brisen når jeg kommer hjem fra byen, har jeg sannsynligvis ikke drukket nok så drikker gjerne litt mer, ha ha Nei, jeg sløver vel foran PCen går jeg ut i fra, mekker fôr, setter på en eller annen døll film eller TV-serie, slacker mest mulig og ender til slutt til sengs. Sannsynligheten er også stor for at jeg har knipsa bilder som en gærning, så jeg overfører de til PCen først og fremst, går gjennom de, ser hvilke som skal slettes, hvilke som ikke skal ut på nett, og legger resten ut. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Spiser, har sex, drikker et par pils, og sovner. Bare jeg som legger merke til at INGEN har seksuell omgang etter fest/bytur her? (bortsett fra Hanne, om jeg tolker posten hennes rett.) Skremmende. 9477106[/snapback] Haha, du tolka sååå posten min feil. Kjøre seng, da mener jeg at jeg ligger i senga ogd et føles ut som om den snurrer rundt osv:-p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kjøre seng er grusomt Da prøver jeg alltid å holde meg våken til det ikke går rundt lenger, blir mindre dårlig dagen etterpå da. En stund lagde jeg mat da jeg kom hjem, men av hensyn til de jeg bor sammen med, gjør jeg ikke det lenger. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Viss jeg er full nok finner jeg det underholdende, men ender som regel med at jeg må rope på elgen. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 1. Sette på pizza. 2. Hente vann. 3. Skru på musikk/tv/pc 4. Runke om man ikke har fått seg noe 5. Gjenta om nødvendig 6. Skrive dumme ting på msn/melding etc. 7. Sovne. Seng valgfri. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Går vel i mat og brus. Og skremmende nok, facebook =/ Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 drikker litt vann og sitter foran pcen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Rydder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Holder på med jenten jeg tok med meg hjem (99% av tiden) eller ser på Futurama og lurer på hvorfor jeg ikke fikk med meg noen hjem (1% av tiden). Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 :!: ---- Jaja, om jeg drar hjem alene befinner jeg meg her med en tallerken full av mat. Nammenam. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvis jeg bare er småfull/brisen, så drikker jeg litt til! 9408049[/snapback] What he said... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå