Odovacer Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Lurer på hva dere synes er det lureste/hva dere foretrekker å gjøre når dere kommer hjem etter en runde på byen og er småfull/brisen? Selv foretrekker jeg å sette på en sesong med simpsons eller futurama, for å så se noen episoder (fortsetter gjerne dagen der på). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Spiller WoW eller ser på TV. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Surfer inett og drikker vann. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ser på tv på pcen, drikker vann, eller fylleringer til en eller annen Ida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 drikker mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ser på tv på pcen, drikker vann, eller fylleringer til en eller annen Ida 9402555[/snapback] Aaaaaaand they call it...puppy looooooooooooooooooooooooooooove Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg fylle-MSN'er. Det er en risikofylt vane, så jeg hadde ikke startet med det hvis jeg hadde kunnet velge på nytt. Det er ikke alltid de du prater med har like god form som deg, og hvis det glipper ut noen uheldige kommentarer er det ikke så kult dagen etterpå. Spesielt ikke når de har samtalelogg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg fylle-MSN'er. Det er en risikofylt vane, så jeg hadde ikke startet med det hvis jeg hadde kunnet velge på nytt. Det er ikke alltid de du prater med har like god form som deg, og hvis det glipper ut noen uheldige kommentarer er det ikke så kult dagen etterpå. Spesielt ikke når de har samtalelogg. 9402859[/snapback] Alltid gøy. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Setter meg på MSN, Nettby, diverse forums og alt det der. Det er som Kalinken sier temmelig risikofylt, men hittil har det ikke kommet ut noe jeg ikke har dratt meg unna igjen senere. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 De fleste her har hvertfall andre vaner en meg ser det ut som.. Om jeg kommer på det tar jeg meg et glass vann eller 3, så legger jeg meg. Nå er jeg riktig nok, som regel litt mer en småfull/brisen, når jeg komme hjem fra byen, og klokken har ofte passert 4-5. Har hendt at jeg setter meg ned foran daten, men det oppnås ofte uønsket resultater av det, så jeg prøver og unngå det. Alltid like gale og våkne opp dagen etter på å se hele startlinjen er oransje av ubesvarte msn samtaler.. Om jeg skal være snill mot meg selv er det lureste som sagt å bare ta seg litt vann og finne senga! Da viser kanskje kroppen litt nåde dagen etter på også! Lenke til kommentar
lamial Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvis jeg bare er småfull/brisen, så drikker jeg litt til! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Digger egentlig sånn som jeg er nå, har drukket akkurat passe. Jeg føler jeg kan høre på musikk dødshøyt, ta alt med ro, drite i tiden og bare nyte de gode sangene som kommer ut ifra høyttalerne. Lite som slår go'musikk når man er i humør! Sitter og nerder på diskusjon.no mens jeg hører på choons og drikker kald coca! Life's good =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 fylleringer, sender meldinger jeg ALDRI burde sendt, fylleposter på forum, synger karaoke med ukjente folk Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis jeg er kommet hjem, så spiser jeg mat og drikker vann, ellers drikker jeg mer. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg legger meg og sover. Hender jeg kjører litt seng også! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tøser litt rundt på internett akkurat som nå ^_^ Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg også, men jeg er bare brisen vel og merke. Vann går det ikke i, her går det i øl. Nå blir det kanskje BioShock, etter surfingen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det går i DATAMASKINHAXKING og spising. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Går mye i forum og kanskje litt msn. Pleier ofte å skrive mye halvbra greier i fylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå