wwwerner Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vel så fikk jo du alle versjonene til Generals . Må jo ha vært penga det . 9423144[/snapback] Det var det! 12 spill for 199,- er ikke til å klage på! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som vet hvordan jeg skal få GOLD-greia til å funke over lan? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) noen som vet hvordan jeg kan få spilt multiplayer, altså meg mot datamaskinen(at pcen kan styre fler osv)? om det er mulig da? edit: mener det het skirmish?(noe i den duren på RA ihvertfall) Endret 4. september 2007 av tanngarden Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, det lurer jeg også på. Som et custom-battle. Men jeg lurer fortsatt på det med LAN-play også. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 noen som vet hvordan jeg kan få spilt multiplayer, altså meg mot datamaskinen(at pcen kan styre fler osv)?om det er mulig da? edit: mener det het skirmish?(noe i den duren på RA ihvertfall) 9427889[/snapback] Det må en egen patch til for å spille multi. Den kan lastes ned i linken min. Der kan du bare spille 1vs1 samt at det blir sendt inn styrker som maskinen styrer og som er fientlig mot allle. http://strike-team.net/nuke/html/modules.p...=article&sid=82 Det er veldig artig. Også en rekke av de enhetene du vanligvis ikke kan bygge i singleplayer er tilgjengelig på multiplayer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvis folk sliter med at spillet klikker når en unit er helt øverst på mappet, så let me know. Kan sende en modifisert exe-fil slik at det problemet ikke oppstår. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 fant ikke noe på gamershell sånn som folk har snakka om. kan noen sende meg GDI linken til den Lenke til kommentar
aavar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er det noen som har en måte å installere dette i crossover (helst på mac)? Fikk det til å kjøre i win98-mode, men introen hakker og jeg kommer ikke forbi den. ANyone? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 SÅ denne posten først nå Er spillet freeware fortsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå