Jotun Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Får en feilmelding: An internal error has occurde on F:\setup.ins. Unable to load installation instructions. Error 703..... På 24 sesong 3 så var det en error med ene routeren... Men hva er det her? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det skjer forøvrig rett etter at installshield har gjort seg klar! Så booom... error... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har du satt den til å kjøre i win95-kompabilitets-modus? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det står at man får med alle spillene som er i First Decade-pakken, men jeg får bare opp et gammelt drittspill jeg må ha i 95-kompatibilitetsmodus for å spille. Har lyst til å spille Generals online. Lastet ned GDI-versjonen. Hva er forskjell på den og NOD? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det står at man får med alle spillene som er i First Decade-pakken, men jeg får bare opp et gammelt drittspill jeg må ha i 95-kompatibilitetsmodus for å spille. Har lyst til å spille Generals online. Lastet ned GDI-versjonen. Hva er forskjell på den og NOD? 9412247[/snapback] 1: Du får nok bare originalen 2: Det er en klassiker og ikke et drittspill. Sure... Grafikken er ikke ekstremt god, men gameplayet er like fantastisk den dag i dag 3: GDI og NOD-versjonene er to forskjellige kampanjer 4: Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mener du at jeg kjøpte mitt polske for 75 norske kroner for ingenting ? ;O Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Halvtime av mitt liv jeg aldri får igjen. Endret 2. september 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Halvtime av mitt liv jeg aldri får igjen. 9412537[/snapback] Sett deg i et hjørne og gråt du... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 GDI versjonen henger seg når jeg har "accomplished" level 2. Lyden fortsetter, men resten henger. Får ikke lagt ned spillet, måtte bruke "svenskemetoden". Anyone? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har du prøvd NOD-versjonen også? Har en følelse av at jeg kommer til å synes den er fetere, men har ikke lastet ned. Det er vel gratis i morgen også? EDIT: Det med at det hang seg fiksa seg selv. : ) EDIT 2: Ingen som har noe å si hvordan NOD-campaignen er i forhold til GDI-versjonen? Endret 2. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Rett og slett et utrolig bra spill Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har du satt den til å kjøre i win95-kompabilitets-modus? 9412187[/snapback] Jepp, seff! Som sagt så starter den installshield før den klikker... Lite lysten på å laste ned en gang til, men kanskje den klikket iløpet av natten.... Edit: FLAUT! Sjekket nå.... 70 og 80 meg bare... ikke rart det er full klikk... IDIOT! Endret 2. september 2007 av Jotun Lenke til kommentar
pong Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Forstår ingen ting jeg. Vil så gjerne spille cnc, jeg husker så vidt at jeg rørte det når jeg var på besøk hos noen en gang for mange mange år siden, jeg var bare ungen da men jeg husker enda. Men til tross for at jeg fortsatt kjører xp så får jeg bare "setup.exe is not a valid win 32 application". compatibility modus gjorde absolutt ingen ting. Men jeg har lagt merke til at filen mystisk nok er på 28 meg ferdig nedlastet(GDI plata), stemmer det? Endret 3. september 2007 av pong Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er det noen her som vet hvordan man får installert det på 64 bit os? Har googlet i ett par timer nå men finner ingen ting. Har vært innom en del forum men ingen som har funnet noen løsning enda. Har funnet en fin side da. How to play c&c 95 online. http://strike-team.net/nuke/html/modules.p...=article&sid=82 Og jeg som gledet meg sånn til og spille det igjen. Man skal lete lenge etter en bedre klasikker enn dette. Endret 3. september 2007 av iron_knuckle Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Forstår ingen ting jeg. Vil så gjerne spille cnc, jeg husker så vidt at jeg rørte det når jeg var på besøk hos noen en gang for mange mange år siden, jeg var bare ungen da men jeg husker enda. Men til tross for at jeg fortsatt kjører xp så får jeg bare "setup.exe is not a valid win 32 application". compatibility modus gjorde absolutt ingen ting. Men jeg har lagt merke til at filen mystisk nok er på 28 meg ferdig nedlastet(GDI plata), stemmer det? 9420485[/snapback] Plata skal være på 565 / 580 megs, så du må nok laste ned resten Lenke til kommentar
sigros Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ISOene ligger også ute hos ITavisen.no under demo-sidene deres. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Så synd at jeg har kjøpt The First Decade, nå som jeg kan laste ned det første gratis. Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 enn anna ting gold versjon kjøre i 800x640 vs dos mode 640x480 linka dette meed null modem kabel det var tider det ps merker der hvor små karta er ? Så synd at jeg har kjøpt The First Decade, nå som jeg kan laste ned det første gratis. 9423071[/snapback] Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vel så fikk jo du alle versjonene til Generals . Må jo ha vært penga det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå