Gå til innhold

Last ned Command & Conquer gratis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står at man får med alle spillene som er i First Decade-pakken, men jeg får bare opp et gammelt drittspill jeg må ha i 95-kompatibilitetsmodus for å spille. Har lyst til å spille Generals online.  :(

Lastet ned GDI-versjonen. Hva er forskjell på den og NOD?

9412247[/snapback]

1: Du får nok bare originalen

2: Det er en klassiker og ikke et drittspill. Sure... Grafikken er ikke ekstremt god, men gameplayet er like fantastisk den dag i dag

3: GDI og NOD-versjonene er to forskjellige kampanjer

4: Hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar

Har du prøvd NOD-versjonen også? Har en følelse av at jeg kommer til å synes den er fetere, men har ikke lastet ned. Det er vel gratis i morgen også?

EDIT: Det med at det hang seg fiksa seg selv. : )

EDIT 2: Ingen som har noe å si hvordan NOD-campaignen er i forhold til GDI-versjonen?

Endret av -Jungeldyret
Lenke til kommentar
Har du satt den til å kjøre i win95-kompabilitets-modus?

9412187[/snapback]

Jepp, seff! ;)

Som sagt så starter den installshield før den klikker...

Lite lysten på å laste ned en gang til, men kanskje den klikket iløpet av natten....

Edit: FLAUT! Sjekket nå.... 70 og 80 meg bare... ikke rart det er full klikk... IDIOT! :blush::ph34r:

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Forstår ingen ting jeg. Vil så gjerne spille cnc, jeg husker så vidt at jeg rørte det når jeg var på besøk hos noen en gang for mange mange år siden, jeg var bare ungen da men jeg husker enda. Men til tross for at jeg fortsatt kjører xp så får jeg bare "setup.exe is not a valid win 32 application". compatibility modus gjorde absolutt ingen ting. Men jeg har lagt merke til at filen mystisk nok er på 28 meg ferdig nedlastet(GDI plata), stemmer det?

Endret av pong
Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hvordan man får installert det på 64 bit os?

Har googlet i ett par timer nå men finner ingen ting. Har vært innom en del forum men ingen som har funnet noen løsning enda.

Har funnet en fin side da. How to play c&c 95 online. http://strike-team.net/nuke/html/modules.p...=article&sid=82

Og jeg som gledet meg sånn til og spille det igjen. Man skal lete lenge etter en bedre klasikker enn dette. :D

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar
Forstår ingen ting jeg. Vil så gjerne spille cnc, jeg husker så vidt at jeg rørte det når jeg var på besøk hos noen en gang for mange mange år siden, jeg var bare ungen da men jeg husker enda. Men til tross for at jeg fortsatt kjører xp så får jeg bare "setup.exe is not a valid win 32 application". compatibility modus gjorde absolutt ingen ting. Men jeg har lagt merke til at filen mystisk nok er på 28 meg ferdig nedlastet(GDI plata), stemmer det?

9420485[/snapback]

Plata skal være på 565 / 580 megs, så du må nok laste ned resten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...