Cotul Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det var da hyggelig av EA Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er kanskje den første heltehandlingen som er gjort av EA ever! Synes dette var tidenes bursdagpresang! Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 vil det funke på vista? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vet ikke, tror noen hadde problemer med det, men er jo lov å prøve? Radivx, for ikke å snakke om Ubisoft . https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=823658 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er ikke det bare å prøve da? Jeg regner i grunn med at det vil virke helt fint. Kan muligens være litt problemer om installeren er 16-bits. Men tror det går bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette skal selvsagt lastes ned Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan jeg få en liten tutorial til hvordan jeg skal få dette til å fungere? ...Eller er vi utenfor forumets reglement da...? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=11194 Win2000/XP patch, er jo greit å prøve. Installer og kjør i XP SP2 kompabilitetsmodus? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har install-instruksjonene? Ser ikke ut som om linkene fungerer.. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Slepper du å laste ned . Follow the instructions below to install and play C&C GOLD Preparing to Install 1. Insert either C&C disc into your CD drive 2. Open My Computer and explore the CD 3. Right click either the install.exe or setup.exe 4. select PROPERTIES 5. Select the COMPATIBILITY tab 6. Check the check box for "Run this program in compatibility mode for" 7. Select WINDOWS 95 from the drop down menu 8. Click APPLY then OK 9. Double click the .exe file you just modified to launch it Installing the Game 1. When you're prompted to update DirectX, uncheck the check box so you won't install it. It is extremely important not to install this DirectX update 2. Follow the on-screen instructions to complete the installation Note: Installing Westwood Chat is not required, it can be canceled if you desire Installing the Patch 1. Visit ftp://ftp.westwood.com/pub/ccgold and download CCGOLDXPPATCH.ZIP 2. Unzip the files and copy thipx32.dll into the install directory of the game (default path is c:WESTWOODC&C95). You may overwrite the old version of the .dll file Preparing to Run the Game 1. Go to the install directory of the game (default path is c:WESTWOODC&C95) 2. Right click C&C95.exe 3. Select PROPERTIES 4. Select the COMPATIBILITY tab 5. Check the check box for "Run this program in compatibility mode for" 6. Select Windows 95 from the drop down menu 7. Check the check box for "Disable visual themes" 8. Check the check box for "Turn off advanced text services for the program" 9. click APPLY then OK Playing the Game 1. Select ?Start > All Programs > Westwood > Command & Conquer 95 > Command & Conquer Windows 95 Edition. Or double click C&C95.exe located in the install directory (default path is c:WESTWOODC&C95) *Command & Conquer is not online compatible Endret 2. september 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nå holder jeg på å laste ned, men det går jo bare i 10 kb/s. Kommer til å ta 16 timer! Så jeg har noen spørsmål, siden jeg ikke gidder å vente 16 timer på et kjedelig spill... Er dette det eldste C&C spillet? Hvor morsomt er det? Kan jeg spille det over lan? Hvordan skal jeg innstallere det? Skjønte ikke helt det over her, ettersom det sto at man skulle sette inn cden. OG, må jeg laste ned bådew GDI og NOD? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Endelig! Go gammel klassiker. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg avbrøt nedlastingen, da jeg ikke orker å vente i 15 timer. Håper noen kan fikse det, så det går litt fortere. Vanligvis når jeg skal laste ned noe er det jo oppe i 80 kb/s, men når gikk det på 10-15kb/s. Og jeg hadde ingen ting annet oppe. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vel, hvor prøvde du å laste ned ifra? Gamershell > Velg Israel som nedlastingserver. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg avbrøt nedlastingen, da jeg ikke orker å vente i 15 timer. Håper noen kan fikse det, så det går litt fortere. Vanligvis når jeg skal laste ned noe er det jo oppe i 80 kb/s, men når gikk det på 10-15kb/s. Og jeg hadde ingen ting annet oppe. 9410456[/snapback] Om du leste hele tråden så kom Lakrits med noen meget gode linker. Ligger stabilt på 500 kb/s der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Om du leste hele tråden så kom Lakrits med noen meget gode linker. Ligger stabilt på 500 kb/s der 9410502[/snapback] Jeg hadde litt problemer med å få i gang nedlastingen så lenge jeg valgte "new york" som public server, men når jeg valgte "Seattle" og "san jose" så gikk det så det suser... 250kbs her Edit: Fileshack linkene jeg bruker btw... De andre linkene gir meg ca 10kbs Endret 2. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Der må jeg jo lage en bruker da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Der må jeg jo lage en bruker da... 9410776[/snapback] Neida Bare trykk på "download without logging in" Må vente i kø noen minutter, men ikke noe problem det vel? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det skjedde aldri noe da jeg trykket på det, så jeg lagde meg en liten bruker. Har nå begynt å laste ned, men har allerede falt fra 80 kb/s til 70 kb/s. =\ EDIT: Lar den stå sånn mens jeg tar en liten joggetur, får se hvordan status er når jeg kommer tilbake. Hvilken er fetest, GDI eller NOD? EDIT 2: ÆSJ, nå har den sunket ned til 68 kb/s. 80 minutter igjen. Endret 2. september 2007 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå