Freke88 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei jeg har tenkt litt på å skaffe meg en ny mobil.. men jeg sitter med så mye valg.. etter en del leting har jeg funnet meg 2 mobiler som kan være noe for meg.. Nokia N81 og Sony Ericsson W960i Men jeg kan ikke mye om mobiler så jeg spør om råd her, har tidligere erfaring med Sony Ericsson og jeg liker så og si alt med dem, design, meny, brukervennlighet osv osv så W960i leder vell i valget mitt. Men som sagt jeg kan så og si ingenting om mobil så vær så snill å hjelp meg, gjerne kom med forslag viss begge ikke er noe stas. Endret 1. september 2007 av Freke88 Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei jeg har tenkt litt på å skaffe meg en ny mobil.. men jeg sitter med så mye valg.. etter en del leting har jeg funnet meg 2 mobiler som kan være noe for meg.. Nokia N81 og Sony Ericsson W960i Men jeg kan ikke mye om mobiler så jeg spør om råd her, har tidligere erfaring med Sony Ericsson og jeg liker så og si alt med dem, design, meny, brukervennlighet osv osv så W960i leder vell i valget mitt. Men som sagt jeg kan så og si ingenting om mobil så vær så snill å hjelp meg, gjerne kom med forslag viss begge ikke er noe stas. 9402484[/snapback] Er det sånn at du har lyst på en musikk telefon, eller en kamera telefon eller en smart en smar telefon som du skal bruke til jobben? Si meg hva du vil ha, så skal jeg si hvilken telefonsom passer deg Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Musikk KVALITET, og et brukbart kamera er jo ikke så usunt å ha eller Grunnen til at W960i leder er for at den har TrackID som er utrolig kjekk å ha når jeg hører en bra låt men har ikke sjans til å finne navnet på den. det som jeg er litt skeptisk til er jo touch skjermen.. stoler ikke helt på brukervenligheten så en "demo" fra en messe og de virka som han strevde med å bla i menyene som feks trykke 2 ganger pga 1 trykk ikke ga noen effekt Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Musikk KVALITET, og et brukbart kamera er jo ikke så usunt å ha eller Grunnen til at W960i leder er for at den har TrackID som er utrolig kjekk å ha når jeg hører en bra låt men har ikke sjans til å finne navnet på den. det som jeg er litt skeptisk til er jo touch skjermen.. stoler ikke helt på brukervenligheten så en "demo" fra en messe og de virka som han strevde med å bla i menyene som feks trykke 2 ganger pga 1 trykk ikke ga noen effekt 9406748[/snapback] Lurer på om ikke W580 og W610 er telefoner for deg. kameraet på W610 er mye bedre enn på W580, men W580 har skrittteller, bedre skjerm og bedre taster, men det er ditt valg.. Jah... Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 >Lurer på om ikke W580 og W610 er telefoner for deg. kameraet på W610 er mye bedre enn på W580, men W580 har skrittteller, bedre skjerm og bedre taster, men det er ditt valg.. Jah... Begge de telefonene har trackID da... Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Kan noen svare på hovedspørsmålet? W960i eller N81... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå