jahas Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Saken er den at jeg nå går siste året på videregående(allmenn). Har ingen aning om hva jeg skal gjøre etter dette, selv om militæret vel ligger i lufta. Har fått inntrykket av at man skal søke på en skoleplas uanz, og at denne blir fryst ved en evt. siviltjeneste. Men siden jeg ikke har peiling har jeg flørtet( :!: ) litt med folkehøgskole tanken. Et år etter 12(elns) års skolegang, der jeg kunne ha det gøy og treffe nye folk. Tror dette hadde vært midt i blinken for meg og vurderer det strekt. Lurte på om dere hadde noen kjennskaper/erfaringer med folkehøgskoler med linjer innenfor idrett, natur(fiske, jakt osv.) eller reise? Helst et sykke utafor Oslo, da jeg ikke ser poenget med å gå på folkhøgskole samtidig som jeg bor hjemme... Edit: er også interressert i båt/sjøliv, hvis det kunne være noen linjer innenfor dette. Er det generelt mye fag, isåfall hva får jeg ut av det ved en senere utdanning? Åssen er det å på stipent? kan du få det uten å ta lån med på lasset? Endret 1. september 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå