Bruktbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Så, hva er det tidligste minnet du husker, og hvor gammel var du da? Forklar litt slik at den ikke stenges. 6 år, min første skoledag. Husker den fordi en elev spurte om hvordan man skulle skrive på ruteark i de matteblokkene vi fikk ut, det ble mye diskusjon blant lærerene og de fant ut at vi skulle hoppe over to linjer for hver gang. Edit: Blir det rett å si "tidligst"? Endret 1. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mitt minne er ganske så tidlig. Jeg husker da jeg og foreldrene mine bodde i en liten leilighet i et hus. Jeg husker jeg satt under et bord og lekte med en rosa kvadratisk lekeseng av plastik med et hull i midten. Jeg hadde et sånn godterismykke som jeg tygde på. Alderen var vel omtrent 3 år. Andre ting jeg husker fra da var at de andre spiste reker som de rensket selv, og at jeg brukte å ta brunost og rulle som kuler. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ohh, har også et kort minne fra da jeg hadde startet å få tenner, bet mamma i puppen og hun hylte. Har ikke peiling hvorfor jeg husker det, huff... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 tidligste jeg kan huske er at jeg var til dagmamma(3-4 år) og at jeg satt og lekte i stua mens mamma of dagmammaen stod snakket om noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå