Ethernet Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei! Tittet litt rundt og fant kun en tråd man hadde lagt ut sitt brukernavn på nettby i. Admin lukket tråden, fordi man kunne skrive denne infoen i en tråd her i OT-baren. Men jeg tenkte at, om vi har en tråd for nettby generelt her, må det jo være mye lettere? Så vi liksom får samlet alt på et sted Så dere kan f.eks skrive brukernavn, og jeg vil oppdatere førstepost, diskutere grupper etc etc.. Eller bommer jeg veldig nå? haha. Anyways, jeg heter javascript på nettby (En annen tulling som har tatt mitt alias ) Uthev brukernavnet deres med fet tekst Brukere: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CurSe - Tzagabar Erlend_G - Bassist Ethernet - Javascript Snikpellik - Snikpellik Epletyv - Kelly007 OML - Skavold ;P - K3bab Dynejonas - Dynejonas samebob - Turist1 Sebbe - Sebbaa Göncz - ped0far Arekey - Arekey stainandre - stian89 HenrikTheGuitar - stngrd L4r5 - lsamu Deila - Deila kaken92 - Fdsafre AndorPF - Andort JFM - jfm Sommernatt - Sommernatt Raste - JRaste Northern_Comfort - Sindre2k MartinF - MartinF Lightningwolf - Zalitara Nevnarion - Nevnarion Eplefe - Eplefe Holten - Rccrawler Endret 17. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Poffelipoff Endret 18. september 2013 av CurSe Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bassist her Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Snikpellik her! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ser det bare er 49 medlemer på diskusjon.no gruppen på nettby og. Der burde jo alle bli med ;D Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kelly007 - Nettby er kjedelig Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nettby er OK. Banker i hvert fall. Skavold, btw. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mitt nick er k3bab Og om har diskusjon.no-bruker, noe du sannsynligvis har, kan du joine gruppa mi, diskusjon.no. http://www.nettby.no/gruppe/hwforum/ Har et lite Siste Ordet, for brukere som savner det. xD Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dynejonas på nettby. Dynes det er teit, men noe må jo suge også. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sebbaa - Nettby Blir så jävla forbanna på nettby, hver eneste gang man logger på står det en forbanna dritt nyhet: "vi som liker gutter, gutter er så ah" eller "ååh jeg fikk rosa pyjamas idag" fra gruppa Vi som elsker Rosa Pyjamas<3333 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er litt enig, jevli mange fjortis grupper på nettby. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ped0far Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Done Ja, jeg er enig i de forbanna nyhetene Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) stian89 her Endret 9. september 2007 av stianandre Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 heter jfm på nettby. se profilen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) lsamu@nettby her Endret 9. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå