firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da skriver vi 1. september, og høsten har ankommet. Det skjer noe mentalt når vi skriver september og ikke august. Plutselig er det ikke sensommer lenger, det er høst. Hva er deres tanker om datoen? Og hva er deres favorittmåned? Jeg foretrekker nettopp september. Ennå relativt lyst ute, fine høstfarger, bra for fjellturer og naturopplevelser, både engelsk og norsk fotball å følge med på, bra tv-underholdning. September er konge! Eller hva? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Egentlig har vel hver av årstidene sitt "fortrinn", og det fine ved Norge er dette med "sesong-skifte". Bodde et par år et sted i verden hvor omtrent hele året var likt, og velslingen mellom årstider ble et savn. Men hvis jeg skal velge en favoritt-årstid, tror jeg det må bli tidlig-tidlig vår. Da er det så mye som ligger foran en av forventninger, (både på det ene og andre området ) RandiA Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nye filmer på tv, hurra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Eneste som er spesielt med at det plutselig er 1. september, er at det er bursdagen min i dag. Ellers er det bare en ny måned. Høsten er noe dritt, og enda verre er det med vinteren. Sommeren er best, men nå er den for alvor forbi, det lille vi fikk av den ... Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Eneste som er spesielt med at det plutselig er 1. september, er at det er bursdagen min i dag. Ellers er det bare en ny måned. Høsten er noe dritt, og enda verre er det med vinteren. Sommeren er best, men nå er den for alvor forbi, det lille vi fikk av den ... 9402319[/snapback] Jepp, altfor lite sommer. Flytt til Spania! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 woho september er her *glede seg til jul* Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Eneste som er spesielt med at det plutselig er 1. september, er at det er bursdagen min i dag. Ellers er det bare en ny måned. Gratulerer med dagen! Jeg har også bursdag snart, 4. sept for å være presis Jeg har alltid likt september. Været er vanligvis enda fint og begynnelsen av måneden føles ut som sensommer. Det er dessverre ikke tilfelle i år. Snøen lå i fjellene allerede 29. august Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 GMD! Btw: Fineste navn på måneder: Oktober September Januar November April Juni Juli August Mai Mars Februar Desember Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Eneste som er spesielt med at det plutselig er 1. september, er at det er bursdagen min i dag. Ellers er det bare en ny måned. Gratulerer med dagen! RandiA Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Eneste som er spesielt med at det plutselig er 1. september, er at det er bursdagen min i dag. Ellers er det bare en ny måned. Høsten er noe dritt, og enda verre er det med vinteren. Sommeren er best, men nå er den for alvor forbi, det lille vi fikk av den ... 9402319[/snapback] OMG! Jeg har også bursdag i dag! Daniel Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bursdag i morgen, ZOMG! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Høsten er koselig. Da er det så mye regn og dritt at man slepper å gå ut. Så det ender jeg opp her på forumet Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hater høst og vår, er ikke koslige i det hele tatt... Regner konstant og er lite å finne på Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 bursdag og lønn på samme dag i september, i like it! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Eneste som er spesielt med at det plutselig er 1. september, er at det er bursdagen min i dag. Ellers er det bare en ny måned. 9402319[/snapback] Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mora mi har bursdag i dag. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Høststemning er kos det. Absolutt en fin tid. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Liten forskjell på sommar og haust i Bergen uansett. Så, care. =/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Takk for alle gratulasjoner <3 Og gratulerer til alle som har bursdag i dag eller de nærmeste dagene. Nok off-topic kanskje. Det er virkelig kaldt ute nå. Skikkelig høst. Nå er snart jordene tomme for kønn og. Tør vi håpe på en hetebølge enda? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det eneste som er spesielt med denne dagen er at jeg har bursdag om... Uhm... 196 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå