Gå til innhold

Ny Laptop.. valgets kvaler :p

Anbefalte innlegg

Har vært på konstant utkikk etter en arvtager etter min komplett-kjøpte MSi 410/510 Barebone som jeg har hatt siden tidlig 2005.

Jeg har kokt det ned til 2 Asus modeller atm;

Asus F8sa

vs.

Asus G1s

sheesh - fant nettopp ut at det kommer enda en plausibel Asus model til mitt bruk; Asus c90s .. bah! enda flere muligheter :\

[...] Først hadde jeg tenkt på max 14.1", men er blitt mer og mer usikker på det, heh -- men iaf har jeg klart å legge modeller som Acer aspire 5920g bak meg, samt dell xps 1330, dell vostro 1400, Lenovo T61 har jeg lenge hatt lyst på, men de er jo så himla mye dyrere iforhold til specs på andre - man betaler jo snart bare for build'et til Lenovo. Noe som i og for seg kan være verdt en del, men har jo samtidig alltid lyst på så bra specs som mulig.

F8 har ikke hdmi ;( og dårligere oppløsning, "bare" WGXA+, mens G1s har WSXGA+, nok om specs det finner man jo alltids fram til, notebookreview.com var fin til å lese review om bærbare på.

nei huff, blir bare mer og mer forvirra av å tenke på dette heh..

Fint om noen har noen inputs å komme med som jeg kanskje ikke har tatt med i betraktningen enda ^^

thnx in advance :D

Endret av smooothie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sett på ASUS V2S, som du kanskje vet så er V-serien til asus business-maskiner, og har ca like bra kvalitet som thinkpad-maskinene (ibm/lenovo).

9402210[/snapback]

Jepp, den er ikke dum den heller, veldig attraktiv liten sak den der. Regner med at jeg venter til F8 kommer så jeg får se litt reviews av den, for jeg har jo lyst på noe helt nytt, er det som er morsomst :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...