Gå til innhold

bestilling via SHG.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte også ett par cpu'er, en mus og ett hovedkort forrige uke fra SHG.no. Har bestilt tidligere fra dem og er meget fornøyd med butikken. Fikk samme problemet med dere med tollen, men pakken er nå i posten sitt system, så bare de får lusekjørt den nordover så blir jeg fornøyd. Selvfølgelig kipt å måtte vente så lenge, men alle kan gjøre feil (posten, tollen eller shg.no)

Lenke til kommentar

Problemet med SHG, itbutikken(da de var store) og databutikken(da de solgte i norge) er at hovedkontorene er lokalisert i et annet land. Da sender de varene i kontainere fra Danmark og Sverige. Om denne kontaineren blir holdt tilbake i tollen(skjer ofte), eller de venter med å sende den til den er oppfyllt så blir det forsinkelser. 9999 får man hver gang fra SHG, det betyr bare som folk sier at forsendelsen er meldt inn til posten, men har enda ikke blitt scannet inn av posten. SHG har meget gode priser, dog veldig dårlig webside og litt dårlig epost system. Men går faktisk ant å ta opp tlfen å ringe. Sparte vel ca 300kr på min Corsair 620w psu hos de kontra nest billigste sjappe i prisguiden.

Lenke til kommentar
har bestilt 2stk 500GB disker fra SHG.no i går kveld, fikk ordebekreftelsen innen en time, og leveringsbekreftelse i dag nå for ca 20 minutter siden. Hvor vidt de greier å holde det de lover her får en jo vente og se da.. Har vært veldig veldig skeptisk til SHG.no, men må jo prøvs..

9430324[/snapback]

Jeg bestilte 3x Samsung 500gig.. Har venta på de over 1 uke..

Endret av Shahab
Lenke til kommentar
Endelig er pakken ankomment postkontoret. Det tok bare 8 dager :(

 

Tror posten er rimelig ute på bærtur enda, da sporingsinfoen er særdeles mangelfull:

 

06.09.07  08.16  ANKOMMET POSTKONTOR  0330 OSLO (MAJORSTUEN) 

05.09.07  02.14  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO 

9436835[/snapback]

hva er mangelfult der da?

 

er det foresten toll på varer fra shg?

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...