Gå til innhold

bestilling via SHG.no


Anbefalte innlegg

Og du støtter en butikk med en leder som behandler de ansatte dårlig........

 

 

Jeg visste ikke om dette før etter jeg hadde bestilt.

 

Men uansett, så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Det er deres kamp - ikke min. Jeg fikk skjermkortet mitt, og da

er jeg fornøyd. Det er Danmark vi snakker om her.. ikke ett U-Land i

Afrika. De klarer nok å løse sine egne problemer.

 

Og siden du mener han lederen behandler sine ansatte dårlige, hvor

har du det fra? De ansatte, eller har du andre "beviser" også?

Har lest hva de ansatte har skrevet rundt på nettet, men ikke sett

noe annet en de som disse "pakkerene" skriver...

 

Enlighten me! =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har hatt noen problemer med shg.no selv som jeg ønsker å dele. Jeg fikk ett kollinummer som jeg prøvde å spore pakken med. Etter tapre forsøk i 5 dager kom ingenting opp og jeg tok en tur ned til mitt lokale posthus for å høre hva dem hadde å si.

Der prøvde dem å spore pakken. Etter dem hadde sporet med både kollinummeret og navnet mitt kom ingenting opp.

Da jeg kom hjem kastet jeg meg over telefonen for å prøve og kontakte support. Der ble jeg først møtt av en norsk stemme som sier at jeg vil bli plassert i kø inntil en supportmedarbeider er ledig. Etter et pip kom jeg til en dansk stemme som sier det samme. Da var det bare tid for å vente trudde jeg, men det viste seg til å bli vanskelig. Etter et knapt minutt ble samtalen min brutt og jeg forsøkte på nytt hele tiden.

 

Da jeg omsider kom fram ble jeg møtt av en person som kun snakket engelsk. Hvordan kan en norsk/dansk netthandel ha supportmedarbeidere som kun snakker engelsk?!

 

Jeg fikk fortalt han problemet og ble lovt en mail neste dag med info.

Nå sitter jeg her tre dager senere uten å fått en eneste mail. Så jeg tenkte at jeg skulle prøve kollinummeret en gang til og da fikk jeg opp at pakken min var i Oslo og jeg kan forvente den de kommende dager.

 

Etter mye ventetid vil jeg forhåpentligvis få pakken min etter en del klumsete arbeid fra shg.no sin side.

Lenke til kommentar
De har bra priser da i alle fall....

Joa, men nå har det kommet frem at den lave prisen er bl.a. grunnet dårlig behandling av de ansatte. Fortsatt lysten på å handle derfra??!!

 

Jeg eter fortsatt fast food selv om jeg vet at de ansatte i bransjen får elendig betalt, og får sparken om de stiller i stand noe. Det jeg som forbruker bryr meg om, er hvorvidt jeg får varen jeg skal ha til riktig pris.

 

At skandinaviske land stiller latterlig lave krav til arbeidsgivere er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar

Dere burde begynne å hente ting selv i stedet for å få ting tilsendt for ikke å presse overarbeida og underbetalte folk som jobber i transportbransjen også! 130Kr timen og 12-13 timers arbeidsdager i de værste rushmånedene?

 

Litt mer seriøst:

 

At fok på lageret hos shg blir presset er vel ikke vårt problem, om de har det for ille kan de vel bare slutte? Kanskje de da innser problemet, de kommer garanter ikke til å se problemet om fokl bestiller mindre fra de.

 

Litt OT, men jeg ble litt provosert av innleggene her. ;) For min egen del bruker jeg bare SHG til produkter "helnorske" nettbutikker ikke har, mest grunnet frykt for lange returbehandlings-saker.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...