Gå til innhold

AS Roma tråden


Luis_Garcia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roma kan gjøre det godt i åres CL, men jeg mener dem må få seg mer erfaring, lære seg åssen de andre lagene angriper osv, greier dem å score en del i Serie A så vil dem ikke få problemer med å score i CL

 

Men for øyeblikket så ser jeg ikke Roma som sterke i CL, for dem mangler noe å ha i CL, og jeg tror erfaring er den biten. Og når Roma fått nok erfaring så skal vi ikke se bort ifra CL trofee til dem.

 

Og jeg syns Roma må skaffe seg ny keeper! Og muligens forsvarspiller.

 

Ps: om ManU hadde tapt så kraftig hadde dem ikke huska det, og vinner dem noe så husker dem det i over 300år, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Ps: om ManU hadde tapt så kraftig hadde dem ikke huska det, og vinner dem noe så husker dem det i over 300år, sånn er det bare.

Du mener vi bør glemme 7-1 over det som var akkurat da var et av Europas formlag? Å helt klart topp10?

 

Å hvem er det egentlig om gidder huske på tap? Jo, tapere.

Lenke til kommentar

Når vant ManU 7-1 over Roma? :ermm:

 

Milan vant mot ManU, hva så? Trenger man å gjøre så stort nummer av det? Skal jeg alltid skrike til en ManU supporter at Milan knuste ManU? Tror jeg stikker over til ManU topicen og sier at Milan slaktet ManU, nei jeg tror jeg greier å la være og gjøre sånne ting.

 

Men jeg tror Roma trenger flere år i CL, men da må dem greie å holde de andre italienske lagene fra topp 4. Tror Roma er å se der neste gang og, noe jeg tviler på at Milan skal greie.

Lenke til kommentar
Å hvem er det egentlig om gidder huske på tap? Jo, tapere.

Derfor husker jeg ikke 7-1 tapet til Roma...

 

De fleste bruker ikke et resultat som argument, men jeg er lei av at folk skal gå over til andre fotballag topicer og nevne ETT resultat.

 

Jeg leser mye på andre fotballtråder osv, skriver kanskje litt, men jeg registrerer meg ikke der for å nevne resultater.

 

Jeg prøvde å holde meg til temaet, men det blir selvfølgelig litt vansklig...

Lenke til kommentar
Å hvem er det egentlig om gidder huske på tap? Jo, tapere.

Derfor husker jeg ikke 7-1 tapet til Roma...

 

De fleste bruker ikke et resultat som argument, men jeg er lei av at folk skal gå over til andre fotballag topicer og nevne ETT resultat.

Et 7-1 resultat ville vel bli brukt av de fleste om det gikk i deres favør ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...