simzERK Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Roma tapte igjen mot United Må si at Roma hadde noen farlige sjanser, men vi hadde kontroll <{POST_SNAPBACK}> Hadde kontroll var vel ikke helt riktig ord Nå er ikke jeg Roma fan, men dere hadde søren ikke kontroll. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 KOntroll? Nesten full kontroll bakover men et skudd i stanga og et i tverrliggeren osv. Men kjedelig kamp, begge lagene brukte reservelaget Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 KOntroll? Nesten full kontroll bakover men et skudd i stanga og et i tverrliggeren osv. Men kjedelig kamp, begge lagene brukte reservelaget Dette var da snakk om det forrgie oppgjøret mellom disse Uansett feil å si at United hadde kontroll. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Wow, ja beklager tok feil. Ja ingen av lagene hadde kontroll i noen av kampene men den seneste kampen var sykt kjedelig Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Roma kan gjøre det godt i åres CL, men jeg mener dem må få seg mer erfaring, lære seg åssen de andre lagene angriper osv, greier dem å score en del i Serie A så vil dem ikke få problemer med å score i CL Men for øyeblikket så ser jeg ikke Roma som sterke i CL, for dem mangler noe å ha i CL, og jeg tror erfaring er den biten. Og når Roma fått nok erfaring så skal vi ikke se bort ifra CL trofee til dem. Og jeg syns Roma må skaffe seg ny keeper! Og muligens forsvarspiller. Ps: om ManU hadde tapt så kraftig hadde dem ikke huska det, og vinner dem noe så husker dem det i over 300år, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ps: om ManU hadde tapt så kraftig hadde dem ikke huska det, og vinner dem noe så husker dem det i over 300år, sånn er det bare. Du mener vi bør glemme 7-1 over det som var akkurat da var et av Europas formlag? Å helt klart topp10? Å hvem er det egentlig om gidder huske på tap? Jo, tapere. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Når vant ManU 7-1 over Roma? Milan vant mot ManU, hva så? Trenger man å gjøre så stort nummer av det? Skal jeg alltid skrike til en ManU supporter at Milan knuste ManU? Tror jeg stikker over til ManU topicen og sier at Milan slaktet ManU, nei jeg tror jeg greier å la være og gjøre sånne ting. Men jeg tror Roma trenger flere år i CL, men da må dem greie å holde de andre italienske lagene fra topp 4. Tror Roma er å se der neste gang og, noe jeg tviler på at Milan skal greie. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Når vant ManU 7-1 over Roma? Ja her følger vi med. Å hvem er det som hele tiden nevner 7-1 og bruker det som et argument? Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Å hvem er det egentlig om gidder huske på tap? Jo, tapere. Derfor husker jeg ikke 7-1 tapet til Roma... De fleste bruker ikke et resultat som argument, men jeg er lei av at folk skal gå over til andre fotballag topicer og nevne ETT resultat. Jeg leser mye på andre fotballtråder osv, skriver kanskje litt, men jeg registrerer meg ikke der for å nevne resultater. Jeg prøvde å holde meg til temaet, men det blir selvfølgelig litt vansklig... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Å hvem er det egentlig om gidder huske på tap? Jo, tapere. Derfor husker jeg ikke 7-1 tapet til Roma... De fleste bruker ikke et resultat som argument, men jeg er lei av at folk skal gå over til andre fotballag topicer og nevne ETT resultat. Et 7-1 resultat ville vel bli brukt av de fleste om det gikk i deres favør Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vel jeg er Roma-fan men husker det tapet. Snakkes lite om det i dag men det hender en kommentar kommer fra venner eller bekjente. Men mener at både tapere og vinnere husker slike ting godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå