Erik27 Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Går ikke på noen klubber.Bor på landet så det er ganske dårlig tilbud reiser dit som det er folk har vært litt på kora i bø. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 prøv å ikke se ut som en forvirra planke. :!: Ikke ofte jeg ler foran skjermen, men..gratulerer til deg. Å, dansetips. Aner ikke. Jeg kan ikke danse. Jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lær deg moonwalk. Jeg er ingen dansekonge på noen måte. Tilbringer all min fritid her jeg er nå, men jeg klarte meg på kort tid å lære moonwalk. Den drar oppmerksomhet når du kan den skikkelig ;D Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lær deg moonwalk.Jeg er ingen dansekonge på noen måte. Tilbringer all min fritid her jeg er nå, men jeg klarte meg på kort tid å lære moonwalk. Den drar oppmerksomhet når du kan den skikkelig ;D 9602347[/snapback] Er du singel? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Nei. Har kjæreste Nå tenkte jeg ikke på å danse med damene her altså. Først og fremst for å få oppmerksomhet Om han skal danse med damene og imponere vil jeg anbefale dansekurs. Vi lærte mye dans i gymmen på skolen, så jeg kan noe dans. Nok til å kunne lede og føre jenta. Endret 29. september 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nei. Har kjæreste Nå tenkte jeg ikke på å danse med damene her altså. Først og fremst for å få oppmerksomhet Om han skal danse med damene og imponere vil jeg anbefale dansekurs. Vi lærte mye dans i gymmen på skolen, så jeg kan noe dans. Nok til å kunne lede og føre jenta. 9602436[/snapback] Hehe, for hvis ikke ville jeg frarådet deg den moonwalken Dansekurs var forresten ett godt tips. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er lett å si "ta deg et dansekurs", men det er ingen kurs for "generell dans", du må ta en spesifikk retning. Så hva er å anbefale? Er litt gira på å begynne å danse, men vet liksom ikke hva jeg skal begynne med. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er lett å si "ta deg et dansekurs", men det er ingen kurs for "generell dans", du må ta en spesifikk retning. Så hva er å anbefale? Er litt gira på å begynne å danse, men vet liksom ikke hva jeg skal begynne med. 9615880[/snapback] Jeg synes swing er artigst, er ingen fan av fastingswing, da jeg ikke synes grunnstegene er hel naturlig med hvilken fåt man tråkker når i takten av en eller annen grunn, men det finnes jo mange typer. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå