SmeltNed Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 For en stund siden updatet windows seg, og siden da har ikke deling virket over lan i det hele tatt! Finner en sjelden gang folk i samme arbeidsgruppe, men det skjer ikke ofte, og om jeg finner noen så får jeg ikke tilgang og/eller ikke overført eller delt noe som helst. (brannmuren er av bare så det er sagt av) Brukergrensesnittet endret seg under updaten. Den ser slik ut atm. Kjører Win xp pro sp2. Noen tips til hvordan jeg får løst dette på? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 prøvd å oppretta ny arbeidsgruppe? Lenke til kommentar
SmeltNed Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Flere ganger. Finner ingen. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 brannmur? er det vista og xp? Lenke til kommentar
SmeltNed Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Xp only. Null brannmur Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 kan det ha noe med portene på rutern å gjøre ? evt åpne noen? Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Etpar tips: -Sjekk hvilke protokoller som er aktiverte på nettverkskortet du skal dele filer via(finnes på Control Panel - > Network Connections) -Kjør network setup wizard (start->programs-accesories->communications) EDIT: protokoller som er nødvendige for fildeling: "client for microsoft (eller whatever) network, TCP/IP, file sharing Endret 1. september 2007 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå