Amnio Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Skal HW.no utvide igjen til Drivere.no? Høres praktisk ut, men også en enorm oppgave. Hva vil vi eventuelt finne der når den kommer opp? (Drev å kikka litt i firewall instillinger å så at Opera kobla seg opp mot iota.hardware.no under lasting. Så jeg måtte jo prøve , 'fant' drivere.no) Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Skal HW.no utvide igjen til Drivere.no? Høres praktisk ut, men også en enorm oppgave. Hva vil vi eventuelt finne der når den kommer opp? Vi trenger i tilfelle en del hjelp fra ildsjeler til å starte/drive denne tjenesten. Som du selv skriver er dette en del jobb, men det vil helt sikkert komme mange til gode. Mvh, Amund Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 www.windrivers.com :google: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvor kan ildskjeler melde sin interesse? jeg har en umettelig lyst til å jobbe litt Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvor kan ildskjeler melde sin interesse?jeg har en umettelig lyst til å jobbe litt Flere som vil være med? Slik situasjonen er nå har iallefall ikke jeg veldig mye kapasitet til å følge opp et slikt prosjekt. Prosjektet innebærer å programmere systemet + legge inn drivere. Mvh, Amund Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Uten å vite helt åssen ting er lagt opp nå, men går det ikke an å bruke en del av koden som ligger på hw.no? Kan vel ikke være helt umulig å fikse det. Kan desverre ikke noe php, bare asp, ellers skulle jeg gjort det. Skal kjøre i gang med noe .NET på universitetet nå....hvis det skulle være noe behov...bare gi meg noen uker edit...forumet er programmert i php, er det ikke? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 kan hjelp nok hjelpe til med å finne drivere jeg men ikke å lage sia Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Prosjektet innebærer å programmere systemet + legge inn drivere. Kunne det ikke gått ann å legge opp sida slik at folk kan levere inn drivere selv også, automatisk eller halv-automatisk oppsett eller.no. Ville i så fall spart inn litt på arbeidsmengden. Kanskje det halv-automatiserte oppsettet er best da ting blir mer i system og en unngår ørti kopier av hver driver Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg tror vi allerede har et drivere.no design liggende? Tar jeg feil nå amund? (har selv ikke kapasitet til å følge noe slik opp selv heller) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 gi meg noen dager og linker til noen bra sider med masse php scripts så kan det fort komme en side opp å kjøre Lenke til kommentar
molly Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Siden jeg ikke er veldig inne i dataverdnen ennå lurte jeg på noe med en slik side som drivere.no: Vil det ikke kreve ganske mye ressurser å holde den oppdatert og gående!? (de andre sidene sånn som overklokking, gamer, hw osv. har vel hver sin gruppe folk som jobber har de ikke!?!?) Det jeg mener her er at det er jo sikkert først en ganske stor jobb å få den opp, men hva med å holde den oppdatert osv.!? Er ikke dette også ganske masse jobb!? mvh En ganske uvitende molly Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 først må det lages et systen som funker til den enkelte webside, så må det lages slik at det "funker" skikkelig så kan det oppdateres, det er mindre jobb det når leserne foreslår drivere mens noen moderatorer godkjenner dem og ja..en gruppe folk jobber med noen websiter, noen jobber på tvers over flere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg tror vi allerede har et drivere.no design liggende? Tar jeg feil nå amund? (har selv ikke kapasitet til å følge noe slik opp selv heller) jeg er bombesikker på at jeg har vært inne og sett på designet før en plass. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå